خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی استاندار گیلان:

ترویج فرهنگ «غدیر» نیاز جامعه امروز است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۵۴

دهه امامت و ولایت، فرصتی برای تبیین و تعمیق اندیشه غدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه ترویج فرهنگ «غدیر» از نیازهای جامعه امروزی برای گسترش فرهنگ اسلامی است، گفت: «غدیر» روز تعلیم الگویی همیشگی برای حکومت‌های الهی و متعلق به همه عصر‌ها است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد احمدی‌پور در نشست تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان گیلان اظهار کرد: این دهه فرصت خوبی برای درک جایگاه ولایت فقیه است.

وی همچنین اظهارداشت: طبق فرمایش امام خمینی(ره) ولایت فقیه‌‌ همان ولایت رسول خدا(ص) است از اینرو می‌طلبد همگان به این مهم توجهی ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: اجرای برنامه‌‌های با نشاط توام با معرفت‌شناسی در دهه ولایت ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جایگاه ولایت فقیه در جامعه باید به درستی تبیین شود، تصریح کرد: اصل ولایت فقیه بالا‌ترین رکن اسلام است.

احمدی‌پور با تصریح اینکه ترویج فرهنگ غدیر از نیازهای جامعه امروزی برای گسترش فرهنگ اسلامی است، اظهارداشت: غدیر روز تعلیم الگویی همیشگی برای حکومت‌های الهی و متعلق به همه عصر‌ها است.

وی واقعه غدیر را یکی از وقایع بسیار مهم و اساسی و فراموش نشدنی تاریخ اسلام عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز