خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان:

مسابقه تولیدات رسانه‌ای «بشقاب‌های خالی» در گیلان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۵۶۰

مسابقه «بشقاب‌های خالی» با موضوعات «تاثیر ماهواره در سبک زندگی»، «ماهواره و بنیان خانواده»، «ماهواره و تربیت کودک»، «ماهواره و اختلافات قومی و مذهبی» و… برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری مسابقه تولیدات رسانه‌ای «بشقاب‌های خالی» در گیلان خبر داد و گفت: این مسابقه در بخش‌های یادداشت، گزارش، گفت‌و‌گو، تصویرسازی و کاریکاتور با موضوع آسیب‌های اجتماعی ماهواره در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، روح‌الله جهاندیده، از برگزاری مسابقه تولیدات رسانه‌ای «بشقاب‌های خالی» خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف تشویق و ترغیب رسانه‌های استان به بررسی آسیب‌های اجتماعی شبکه‌های ماهواره‌ای برگزار می‌شود.

وی تجمیع تولیدات رسانه‌ای در حوزه ماهواره را از دیگر اهداف این جشنواره دانست و تصریح کرد: مسابقه «بشقاب‌های خالی» در پنج بخش یادداشت، گزارش، مصاحبه، تصویرسازی و کاریکاتور برگزار می‌شود.

جهاندیده با بیان اینکه این مسابقه با موضوعات «تاثیر ماهواره در سبک زندگی»، «ماهواره و بنیان خانواده»، «ماهواره و تربیت کودک»، «ماهواره و اختلافات قومی و مذهبی» و… برگزار می‌شود، تاکید کرد: مسابقه «بشقاب‌های خالی» بین خبرگزاری‌ها، نشریات و پایگاه‌های خبری استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه از هفته دفاع مقدس تا هفته بسیج ادامه دارد، خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه، ۲۰ آبان ماه ۹۳ است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان افزود: اولویت اصلی در انتخاب آثار بر‌تر، محتوای کار‌شناسانه است و مباحثفنی در اولویت‌های بعدی قرار دارد.

جهاندیده با بیان اینکه محدودیتی در تعداد آثار ارسالی به مسابقه وجود ندارد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند لینک یا اسکن آثار منتشر شده همراه با نام نویسنده یا خبرنگار ‎که به تایید مدیرمسئول رسانه رسیده است را به آدرس پست الکترونیکی basij. resane. gilan @ chmail. ir ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز