خبرگزاری کار ایران

مجری طرح پست‌های برق منطقه‌ای گیلان خبر داد:

بهره‌برداری از پست برق مسکن مهر رشت تا پایان سال جاری

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۰۲۹

پست ۶۳.۲۰ کیلوولت مسکن مهر رشت با پیشرفت فیزیکی ۳۲.۵ درصد با هدف تأمین برق مورد نیاز ساکنین مسکن مهر شهرستان رشت تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

مجری طرح پست های معاونت طرح و توسعه شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان از بهره برداری از پست برق مسکن مهر رشت تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، تورج جهان مهمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه پست۶۳.۲۰ کیلوولت مسکن مهر رشت که با هدف تأمین برق مورد نیاز ساکنین در این واحدهای این پروژه مسکونی در اوایل سال جاری آغاز شده بود.

تورج جهان مهمانی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام یافته و در صورت تأمین اعتبار و نقدینگی مورد نیاز، پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

به گفته وی پروژه پست ۶۳.۲۰ کیلوولت مسکن مهر رشت دارای دو دستگاه ترانس قدرت ۴۰ مگاولت آمپر، دو فیدر خط و دو فیدر ترانس ۶۳ کیلوولت، دو فیدر ورودی و دوازده فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت و نیز تعداد شش فیدر خازنی ۲۰کیلوولت هر کدام به قدرت ۲.۴ مگاولت آمپر(جمعا ۱۴.۴ مگاولت آمپر) است.

مجری طرح پست های برق منطقه ای گیلان خاطرنشان ساخت: بهره برداری از پست مسکن مهر رشت علاوه بر تأمین برق مورد نیاز ساکنین مسکن مهر، سبب خروج پست جنوب رشت از شرایط بحرانی و در نهایت موجب افزایش ضریب اطمینان شبکه فوق توزیع شهرستان رشت خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز