خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان خبر داد:

اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۲۵۹

به گفته فاضلی محل برگزاری جشنواره سینما، میرزا کوچک رشت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اکران همزمان فیلم‌های بیست و هشتمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی با اعلام این خبر افزود: جشنواره یادشده همزمان با استان اصفهان در گیلان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: زمان برگزاری جشنواره در گیلان ۱۵ تا ۱۸ مهرماه است؛ و یازده فیلم در آن به نمایش در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: سه فیلم از فیلم‌های قابل اکران تا کنون اکران نشده است؛ و بقیه فیلم‌ها نیز از فیلم‌های پر طرفدار سینمای کودک و نوجوان ایران است.

فاضلی خاطرنشان کرد: محل برگزاری جشنواره سینما میرزا کوچک رشت است.

گنجشکک اشی مشی، شهر موش‌ها، چتر سبز، پرونده‌ای برای سارا، دیو و دلبر، فرمول سیزده، باغ بهشت، همبازی، به بادبادک‌ها شلیک نکنید و الو الو من جوجوام از فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان خواهد بود.

وی همچنین به دریافت دیپلم افتخار و تندیس برگزیده بهترین نماهنگ جشنواره فیلم مقاومت به گیلان افزود:

«الهه گل محمدی» از فیلمسازان مجرب انجمن سینما جوان این استان با نماهنگ «بی‌انت‌ها» موفق حضور در سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت شد.

این مسئول ادامه داد: وی در این جشنواره موفق به کسب دیپلم افتخار و تندیس برگزیده بخش‌ جلوه‌‌گاه نور، بصیرت و ویدیویی شد.

گفتنی است؛ نماهنگ «بی‌انت‌ها» در هفت دقیقه و با مضمون دفاع مقدس ساخته شده که پیش از این در هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها در تبریز نیزموفق به کسب جایزه بهترین تهیه کننده شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز