خبرگزاری کار ایران

قائم مقام باشگاه شهرداری فومن:

«حسن اشجاری» به شهرداری فومن پیوست

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۵۷

به گفته مسرور به منظور حمایت از هواداران تیم مذکور، دراین فصل نیز مانند ادوار گذشته تماشای تمام بازی‌های شهرداری برا ی تماشاگران به صورت رایگان است.

قائم مقام باشگاه شهرداری فومن گفت: «حسن اشجاری» به شهرداری فومن پیوست.

به گزارش ایلنا از فومن، رضا سرور امامی ضمن تشریح وضعیت تیم فوتبال شهرداری فومن اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری فومن در حال حاضر به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال گیلان در مسابقات لیگ دسته سوم کشور حضور دارد.

وی افزود: در اولین دیدار در قم با وجود گرمای شدید و کیفیت پایین چمن استادیوم، توانستیم حریف را در خانه با نتیجه دو بر یک شکست داده و با برد در لیگ شروع به کار کنیم.

این مسئول با بیان اینکه سطح دانش، کارایی، علم مدیریت نوین، آگاهی و دانش کاری مدیران جدید با شورای گذشته قابل قیاس نیست خاطر نشان کرد: درحال حاضر گروهی سکان مدیریت را در دست دارند که جملگی دارای تجارب گران سنگ و هرکدام دارای عقایدی اصولی و تاثیرگذار هستند.

وی به واگذاری تیم در گذشته اشاره کرد و گفت: مخالفت‌های شهردار و اعضای شورا موجب شد تا در آخر فصل نتوانستیم در لیگ دسته سوم کشور(سه فصل پیش) نتایج دلخواه را کسب کنیم.

قائم مقام باشگاه شهرداری فومن با بیان اینکه شهردار و اعضای شورای سابق خواهان انحلال یا فروش تیم به بخش خصوصی بودند ادامه داد: این تنش‌ها موجب شد تا هیئت مدیره از ادامه همکاری انصراف دهند.

وی درباره بازیکنان تیم شهرداری فومن گفت: بالغ بر ۵۰ در صد بازیکنان تیم بومی هستند و بقیه را نیز نفرات شاخص فنی تشکیل داده‌اند.

سرور امامی از جذب حسن اشجاری در تیم مذکور خبر داد و گفت: این بازیکن در جام رمضان بدون هیچ چشم داشتی برای تیم فوتسال ما بازی کرد و در ‌‌نهایت با جواب مثبت وی قرارداد نهایی امضاء شد.

وی نحوه باشگاه داری را در کانال اصولی و به روز دانست و گفت: برای قانونمند کردن امورات مالی و برای شفاف کردن هزینه‌ها رسماً حساب بانکی(۶۴۱۳۱۲۱۰۲۳۸۸۳۱) خود را در بانک قرض الحسنه مهر ایران واقع در خیابان چهاردی افتتاح کردیم تا همه چیز به صورت دقیق ومنطقی دنبال شود.

به گفته مسرور به منظور حمایت از هواداران تیم مذکور، دراین فصل نیز مانند ادوار گذشته تماشای تمام بازی‌های شهرداری برا ی تما شاگران به صورت رایگان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز