خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی سیاهکل خبر داد:

خرید تضمینی ۱۷ تن برنج سفید در سیاهکل

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۶۲

بهزاد کوهستانی صبح امروز در جریان خرید برنج تضمینی از کشاورزان برنجکار این شهرستان خرید تضمینی برنج را از اقدام‌های مهم تعاون روستایی عنوان کرد.

مدیر جهاد کشاورزی سیاهکل از خرید تضمینی ۱۷ تن برنج سفید، توسط تعاون روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، بهزاد کوهستانی صبح امروز در جریان خرید برنج تضمینی از کشاورزان برنجکار این شهرستان خرید تضمینی برنج را از اقدام‌های مهم تعاون روستایی عنوان کرد.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۷ هزار تن برنج سفید توسط تعاون روستایی سیاهکل از برنجکاران سیاهکل خرید تضمینی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی سیاهکل درباره نظارت بر وضعیت کارخانه‌های شالیکوبی این شهرستان تصریح کرد: در راستای نظارت بر اجرای نرخ تبدیل شلتوک کارخانه‌های شالیکوبی سیاهکل مورد بازدید قرار گرفتند.

وی از بازدید ۴۷ واحد شالیکوبی توسط کار‌شناسان مدیریت و نمایندگان اداره‌های مربوطه سیاهکل خبر داد و یادآور شد: در این بازدید ۴ کارخانه متخلف به دلیل صادر نکردن فاکتور، عدم نصب نرخ تبدیل و دریافت دستمزد بیشتر از نرخ مصوب به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان معرفی شدند.

کوهستانی در ادامه به برگزاری دوره‌های حفظ کاربری اراضی کشاورزی اشاره کرد و گفت: در راستای بیشتر دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستایی با مجموعه قوانین و مقررات کاربری اراضی کشاورزی یک دوره برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره بیش از ۵۵ نفر حضور یافتند، خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی به پرسش‌های کشاورزان و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی پاسخ داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز