خبرگزاری کار ایران

برخی به هر بهانه‌ای بحثاستیضاح شهردار را مطرح می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۶۸۶

شوراها باید زبان مشترک مردم، مسئولان و متخصصان باشند و در راستای توسعه پایدار و دستیابی به مدیریت شهری و روستایی خوب و سالم، ارتباط تنگاتنگی با نظام اداری و اقتصادی داشته باشند.

عضو شورای شهر لنگرود گفت: برخی با سنگ اندازی‌ها و بهانه‌گیری در تقابل با شهردار لاهیجان کمر همت را محکم بسته‌اند و به هر بهانه‌ای بحثاستیضاح را مطرح می‌کنند.

اصغر حجامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به فلسفه تشکیل شوراهای شهر و روستا و تفویض امور به مردم اظهار کرد: عملکرد شورا‌ها باید به گونه‌ای باشد که تمام شهروندان و روستاییان در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشند.

عضو شورای شهر لنگرود با انتقاد از عدم درک درست برخی از مفهوم شورا و دخالت‌های مستمر در امور شهرداری افزود: اداره شهر و روستا به جز با مشارکت شهروندان وروستاییان نمی‌تواند به مرحله اجرا درآید.

وی یکی از وظایف مهم و اصلی شورا‌ها را بسترسازی برای بروز و ظهور مشارکت عمومی مردم در امور مربوط به شهر و روستا دانست.

حجامی ضمن اظهار تاسف درباره آتش سوزی بالون تبلیغاتی در لاهیجان ابراز داشت: برای خانواده مرحومَ و مجموعه شورا و شهرداری لاهیجان و مردم خوب آن آرزوی صبر می‌کنم.

وی با بیان اینکه به جهت برخی سنگ اندازی‌ها و بهانه گیری‌ها که عده‌ای در تقابل با شهردار لاهیجان کمر همت را محکم بسته‌اند، افزود: این افراد به هر بهانه‌ای بحثاستیضاح را مطرح می‌کنند.

وی همچنین تصریح کرد: مردم به خوبی متوجه این تحرکات و تخاصم‌ها هستند و در جای خودش به خوبی پاسخ خواهند داد.

حجامی متذکر شد: شورا‌ها باید زبان مشترک مردم، مسئولان و متخصصان باشند و در راستای توسعه پایدار و دستیابی به مدیریت شهری و روستایی خوب و سالم ارتباط تنگاتنگی با نظام اداری و اقتصادی داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: امروز وظیفه اصلی شهرداری‌ها تنها نظافت شهر و روستا و جمع آوری زباله نیست بلکه ارائه صد‌ها نوع خدمات دیگر است که متاسفانه از آن غافلیم و کار خود را معطوف به دخالت در کار شهردار و مچ گیری‌ها و بد اخلاقی‌ها کرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز