خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی فومن خبر داد:

اجرای کشت دوم در بیش از ۶ هزار و ۶۰۰هکتار از اراضی فومن

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۳۰۱

در بیش از ۸۵درصد از اراضی شهرستان فومن تاکنون کشت دوم صورت گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی فومن از آغاز اجرای کشت دوم در بیش از ۶ هزار و ۶۰۰هکتار از اراضی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن، محمدرضا ابراهیم‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای کشت دوم بعد از برنج امسال بیش از ۶ هزارو ۶۰۰هکتار از اراضی تحت پوشش شهرستان به زیر کشت دوم می‌رود که از این مقدار ۴۰۰ هکتار جزو سطوح اجرایی و ۶۲۰۰هکتار بصورت نظارتی است.

وی بابیان اینکه این اراضی شامل محصولاتی از جمله راتون، پاچ باقلا، باقلا برکت، سبزیجات برگی، سبزیجات غد‌های، کلزا، شبدربرسیم است افزود: در بیش از ۸۵درصد از اراضی شهرستان فومن تاکنون کشت دوم صورت گرفته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در راستای نظارت و اجرای نرخ تبدیل شلتوک کارخانجات شالیکوبی حوزه تحت پوشش شهرستان از ۳۵ واحدشالیکوبی بازدید به عمل آمد که بیش از ۲۵ مورد آن بازدید مشترک کار‌شناس این مدیریت با کار‌شناسان اداره صنعت، معدن، تجارت و تعزیرات شهرستان و استان بود که تعداد ۵مورد به علت عدم رعایت موارد خواسته شده از جمله عدم نصب نرخ تبدیل سال ۱۳۹۳ وعدم توزین شلتوک، عدم صدور فاکتور، دریافت اجرت بیش از نرخ مصوب تشکیل پرونده و به تعزیرات معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز