خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:

اعزام بیش از ۲۰۰ مبلغ دینی به مناطق مختلف گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۶۳۰

مناسبت‌های مذهبی فرصت بسیار مناسبی است که جوانان و نوجوانان را با فرهنگ دینی و ائمه اطهار(ع) و زندگانی آنان آشنا کنیم.

معاون امور فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی گیلان از اعزام بیش از ۲۰۰ مبلغ دینی در دهه ولایت به مناطق مختلف گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، اظهار کرد: مناسبت‌های مذهبی فرصت بسیار مناسبی است که جوانان و نوجوانان را با فرهنگ دینی و ائمه اطهار(ع) و زندگانی آنان آشنا کنیم.

وی بابیان اینکه دهه ولایت فرصت بسیار مناسبی جهت انعکاس احکام الهی و احادیثائمه اطهار(ع) است گفت: امروزه دشمنان ارزش‌های دینی و مذهبی کشور را هدف قرار داده‌اند در گذشته حرکت دشمنان بر علیه کشور نظامی بود ولی امروزه فرهنگی است.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: ما نیز در جنگ نرم دشمنان نباید آرام بنشینیم و در مقابل با برگزاری جلسات و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی عموم مردم به خصوص نوجوانان و جوانان را با فرهنگ دینی و مذهبی ایران اسلامی آشنا کنیم.

معاون امور فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی گیلان اظهار کرد: مناسبت‌های مذهبی و دینی، برای آگاهی نسل جوان و واکسینه کردن آنها در برابر تبلیغات شوم دشمنان فرصت بسیار مناسبی است و همگان باید این مناسبت‌ها را غنیمت شمرده و در جهت ارتقاء و حراست فرهنگ دینی کشور کوشا باشند.

وی در پایان تصریح کرد: ۲۰۰ مبلغ دینی بومی و ۳۰ مبلغ غیربومی اعزامی از استان قم جهت ترویج احکام دینی و مذهبی در دهه ولایت در گیلان فعالیت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز