خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

جشن عاطفه‌ها از امروز در گیلان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۷۸۴

مردم نوعدوست گیلان در جشن عاطفه‌های سال گذشته ۶۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

معاون توسعه و مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از برگزاری جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده مردم خیر استان از امروز تا ۱۸ مهر ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی رمضانی، با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها امسال در سه روز متوالی در مراکز مختلف اجرا می‌شود، اظهار کرد: در روزهای ۱۶ تا ۱۸ مهر ماه، جشن عاطفه‌ها در استان همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: انجمن اولیا و مربیان مدارس، دانش آموزان نیازمند و خانواده‌های آنان را شناسایی می‌کنند تا کمک‌های نقدی و غیر نقدی در سطح مدارس میان نیازمندان‌‌ همان مدرسه توزیع شود.

رمضانی ادامه داد: امروز ۱۶ مهر ماه با نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در مدارس گیلان، روز ۱۷ مهرماه در ۲۵۰ پایگاه ثابت و ۵۷ پایگاه سیار کمیته امداد و هزار و ۳۱۳ پایگاه بسیج در مساجد سراسر استان و روز ۱۸ مهرماه در پایگاه‌های نمازجمعه سراسر گیلان در انتظار حضور گرم مردم برای کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت خواهیم بود.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان خاطرنشان کرد: مردم نوعدوست این شهرستان در جشن عاطفه‌های سال گذشته ۶۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۱ هزار دانش آموز، زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز