خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا روستایی گیلان عنوان کرد:

تصویب بیش از ۳۷میلیارد ریال برای مقابله با خشکسالی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۸۰۲

با تخصیص این اعتبار، ۴۰ پروژه مقابله با خشکسالی در حوزه آب شرب روستایی گیلان در ۱۶ شهرستان اجرا گیلان می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: امسال بیش از ۳۷میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال برای اجرای پروژه های مقابله با بحران خشکسالی در بخش آب آشامیدنی روستایی گیلان مصوب شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی فرامینی با اعلام این خبر اظهار کرد: برای رفع تنش آبی در روستاهایی که با کمبود آب شرب مواجه اند، ۳۷ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال اعتبار از سوی هیأت وزیران تصویب شده است.

وی تصریح کرد: با تخصیص این اعتبار، ۴۰ پروژه مقابله با خشکسالی در حوزه آب شرب روستایی گیلان در ۱۶ شهرستان اجرا گیلان می شود.

فرامینی ادامه داد: حفر و بهسازی چاه و چشمه، اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی، احداثمخازن تعدیل فشار و راه اندازی ایستگاه پمپاژ از جمله اقداماتی است که در راستای رفع آثار ناشی از خشکسالی در روستاهای مورد نظر اجرا می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با تخصیص اعتبارات خشکسالی، شماری از روستاهای گیلان که با کم آبی روبه رو هستند، از کمیت و کیفیت مناسب آب آشامیدنی برخوردار شوند.

گفتنی است؛ ۲۴۹ هزار و ۲۷۹ مشترک روستایی تحت پوشش شبکه آبفار استان گیلان قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز