خبرگزاری کار ایران

مدیرکل موسسه استاندارد گیلان خبر داد:

برگزاری سومین نمایشگاه کیفیت و استاندارد در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۷۱

برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها نشان دهنده ظرفیت‌های بالای شرکت‌های تولیدی استان است که توجه خاص مدیران نهادهای مرتبط را برای توسعه بیشتر می‌طلبد.

مدیر کل موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گیلان از برگزاری سومین نمایشگاه کیفیت و استاندارد و اولین نمایشگاه توانمندی‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در محل نمایشگاه‌های دائمی رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی یوسفی در آیین افتتاحیه این مراسم اظهار داشت: این نمایشگاه که شامل ۸۶ غرفه از شرکت‌های تولیدی و صنعتی برتر استان گیلان است با هدف شناساندن این شرکت‌ها به عموم و آشنایی جامعه با تولیدات با کیفیت و برتر استان است.

وی افزود: برپایی اینگونه نمایشگاهها نشان دهنده ظرفیت‌های بالای شرکت‌های تولیدی استان است که توجه خاص مدیران نهادهای مرتبط را برای توسعه بیشتر می‌طلبد.

طهمورثلاهوتی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در زمینه اولین نمایشگاه توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی استان گفت: این نمایشگاه با مشارکت اداره کل استاندارد به مناسبت هفته استاندارد و به جهت حمایت از صنعت استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: نمایشگاه تخصصی کیفیت واستاندارد و توانمندیهای واحدهای تولیدی مستقر درشهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان می‌تواند نقش سازنده‌ای را در اهمیت و جایگاه استاندارد و معرفی و شناخت کمی و کیفی محصولات داخلی به ویژه سطح استان در بر داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: این نمایشگاه در واقع معرف توانایی‌های صنایع کوچک می باشد صنایع کوچکی که در کاهش نا برابری‌های منطقه‌ای و نابرابری در توزیع ثروت می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

لاهوتی افزود: صنایع بزرگ نشان داده است که به دلیل فشار زیاد بر مناسبات و امکانات اجتماعی، اقتصادی منطقه تعادل را بر هم زده است، در حالی که صنایع کوچک با انطباق با مقتضیات محیط اطراف خود موفقیت بیشتری در توسعه مناطق داشته است.

وی از تمامی مردم استان به ویژه مسئولان جهت دیدن از این نمایشگاه دعوت به عمل آورد و عنوان کرد: حضور مردم و مسئولین در نمایشگاههای این چنینی می‌تواند باعثدلگرمی صاحبین صنایع و ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات داخلی ما باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز