خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری گیلان تاکید کرد:

برخورد مناسب با مردم در اجرای قانون

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۷۸

به گفته رئیس دادگستری گیلان، پلیس و دستگاه قضایی در جامعه دو دستگاه حیاتی هستند.

رئیس دادگستری گیلان با بیان اینکه اصلاح رفتار جامعه نیازمند فرهنگ سازی است؛ برخورد مناسب با مردم در اجرای قانون تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد سیاوش‌پور، در نشست تعاملی با پلیس استان اظهار کرد: پلیس و دستگاه قضایی در ایجاد نظم و آرامش و اجرای قانون در جامعه نقش به سزایی دارند.

وی با بیان اینکه وجود دو دستگاه قضایی و پلیسی برای جامعه حیاتی است گفت: امنیت و رفاه اجتماعی مردم در حیطه اعتقاد به نظم و قانون است و پلیس با تمام تلاش در این راستا فعالیت می‌کند.

رئیس کل دادگستری گیلان تصریح کرد: برخورد مناسب با مردم در اجرای قانون موجب دلگرمی است با وجود کار زیاد و تلاش شبانه‌روزی نباید با رفتار و کردار نامناسب اجر کار و تلاش خود را هدر دهیم.

وی افزود: اصلاح رفتار در جامعه نیازمند فرهنگ‌سازی است و باید فرهنگ‌سازی و پیشگیری اجتماعی در اولویت کار تمام دستگاه‌های اجرایی کشور قرارگیرد.

سیاوش‌پور اذعان کرد: اجرای قانون وظیفه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است و نباید این وظیفه خطیر و مهم را نادیده گرفت.

وی اجرای دقیق قانون توسط حاکمان و مسئولان در جهت‌دهی رفتار مردم را بسیار مهم دانست گفت: پلیس و دستگاه قضایی در اجرای قانون پیوستگی جدا نشدنی با هم دارندو هیچ کدام نمی‌توانند نقش یکدیگر را نادیده بگیرند.

رئیس کل دادگستری گیلان مشارکت مردم با پلیس را خوب دانست و تصریح کرد: باید نسبت به امنیت و ارتقای آن در جامعه حساس باشیم.

وی امنیت مطلوب استان را مرهون زحمات شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی استان دانست و افزود: دستگاه قضایی و انتظامی بی‌شائبه و با تمام توان می‌کوشند تا مردم در آسایش باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز