خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان صنعت و معدن گیلان خبر داد:

حضور فعالان صنایع معدنی گیلان در سومین نمایشگاه سالانه کشور

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۹۳۰

سومین نمایشگاه سالانه معدن و صنایع معدنی و همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن و پنجمین کنفرانس مهندسی معدن با حضور گسترده فعالان معدن و صنایع معدنی استان گیلان از ۲۲ الی ۲۴مهرجاری در تهران برگزار می‌شود.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از حضور فعالان معدن و صنایع معدنی گیلان در سومین نمایشگاه سالانه معدن و صنایع معدنی و دو همایش بزرگ دیگر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، کریم توکل نیا از برگزاری سومین نمایشگاه سالانه معدن و صنایع معدنی و همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و پنجمین کنفرانس مهندسی معدن با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن ایران، انجمن مهندسی معدن ایران، سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی و سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی خبر داد.

وی با اشاره به حضور گسترده فعالان معدن و صنایع معدنی استان گیلان در این سه رویداد بزرگ معدنی کشور تصریح کرد: فرصت مناسبی برای مدیران و صاحبان معادن و صنایع معدنی و استادان و دانشجویان در این رشته قرار گرفته است.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن گیلان افزود: سومین نمایشگاه سالانه معدن و صنایع معدنی و همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن و پنجمین کنفرانس مهندسی معدن ۲۲ لغایت ۲۴ مهر ماه در ضلع جنوبی مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در تهران برگزار می‌شود.

به گفته وی، معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای بخش معدن در توسعه صادرات و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و نیز معرفی آخرین تکنولوژی‌های ماشین آلات و خدمات در معادن از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این سه رویداد بزرگ معدنی کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز