خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت:

امسال ۹ تن آسفالت برای بهسازی معابر رشت تولید شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۰۳۱

فاز دوم مطالعات نقاط آبگیر و بحرانی سطح شهر رشت جهت اجرایی کردن پروژه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در ۱۲ نقطه شهر نیز آغاز شده است.

شهردار رشت گفت: در شش ماهه نخست سال جاری در سطح معابر و کوچه‌های شهر رشت بالغ بر۹ تن آسفالت تولید شد که در مقایسه با سال گذشته با رشد ۷۵ درصدی همراه بوده است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد ابراهیم خلیلی با اشاره به رفاه حال شهروندان و توسعه دامنه خدمات رسانی به مردم اظهار کرد: در این راستا پروژه‌های مهمی به لحاظ عمرانی و خدماتی در شهر رشت انجام پذیرفته و در دست انجام می‌باشد.

وی از شهروندانی که با آرامش و سعه صدر نظارهگر عملکرد شهرداری هستند و با صبر پروژه‌هایی را که یادگاری برای نسل‌های آینده می‌باشد دنبال می‌نمایند تشکر کرد و ابراز داشت: از مردم انتظار داریم تا یاری گر این مجموعه باشند و در به ثمر رسیدن تمامی این پروژه‌ها همراهی کنند.

خلیلی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال جاری در سطح معابر و کوچه‌های شهر رشت بالغ بر ۹تن آسفالت تولید شده افزود: این مقدار در مقایسه با سال گذشته با رشد ۷۵درصدی همراه بوده است.

شهردار رشت در ادامه به لوله گذاری و هدایت آب‌های سطحی رشت اشاره کرد و گفت: در مسیرهای خمیران، زاهدان، پیرسرا، سبزه می‌دان، لاکانی، امین اصغری، جماران، چهار راه بصیری، آفخرا، چهار راه میکائیل، کوچه حاتم، خیابان تختی کوچه کاج و کاسپین، مسیر کمربندی شهید بهشتی، پژمان، مسیر میدان ولیعصر، هلال احمر، مسیر مصلی، خیابان محمد‌نژاد، عملیات جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی و نصب کفپوش و روشنایی مسیر میدان گیل تا دانشگاه گیلان از جمله طرح‌های اجرا شده عمرانی است.

خلیلی، پیاده روسازی و جدول گذاری در ۲۷ نقطه سطح شهر رشت را از دیگر پروژه‌های عمرانی شهرداری رشت عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰درصد در حال انجام است.

شهردار رشت گفت: فاز دوم مطالعات نقاط آبگیر و بحرانی سطح شهر رشت جهت اجرایی نمودن پروژه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در ۱۲ نقطه شهر نیز آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز