خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امداد گیلان خبر داد:

کمک دو میلیارد ریالی مردم گیلان در جشن عاطفه‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۰۵۲

محمدباقر نوبخت، معاون نظارت و راهبردی رئیس جمهور، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به نیازمندان استان گیلان کمک کرد.

مدیر کل امداد گیلان از کمک بالغ بر دو میلیارد ریالی مردم گیلان در جشن عاطفه‌های امسال به نیازمندان این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین علی‌محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: مردم نوع دوست و نیکوکار گیلان امسال در جشن عاطفه‌ها در یک برآورد اولیه مبلغ ۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون و ۳۰۳ هزار ریال در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان این استان کمک کردند.

وی بابیان اینکه این میزان، نسبت به برآورد اولیه سال گذشته با ۲ و ۷ دهم درصد رشد مواجه بوده است افزود: از این میزان، مبلغ ۹۹۱ میلیون و ۸۴۰ هزار و ۶۰۰ ریال به صورت نقدی و مبلغ یک میلیارد و ۴۸۸ میلیون و ۲۶۲ هزار ریال نیز به صورت غیر نقدی است.

استاندار گیلان در این جشن مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال، شهردار رشت مبلغ ۵۰ میلیون ریال و محمدباقر نوبخت معاون نظارت و راهبردی رئیس جمهور نیز مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به نیازمندان استان کمک کردند.

جشن عاطفه‌ها امسال با شعار «مهر در انتظار مهر» در روزهای ۱۶،۱۷ و ۱۸ مهر ماه در گیلان و در ۲۵۰ پایگاه ثابت و ۵۷ پایگاه سیار کمیته امداد و هزار و ۳۱۳ پایگاه بسیج در مساجد سراسر استان و روز ۱۸ مهرماه در پایگاه‌های نماز جمعه سراسر گیلان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز