خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

تشکیل کارگروه حمایت از تولید در شهرستان‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۳۳۹

نجفی حل مشکل اشتغال را از جمله اولویت‌های استان دانست و از تشکیل کارگروه حمایت از تولید در شهرستان‌ها خبر داد.

استاندار گیلان، از تشکیل کارگروه حمایت از تولید در شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در دیدار فرمانده، معاونین و روسای پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی استان اظهار کرد: نیروی انتظامی، مظهر اقتدار نظام است و امنیت پایدار و توسعه پایدار مکمل هم هستند.

وی افزود: نشاط، بالندگی و همبستگی جامعه در سایه امنیت شکوفا می‌شود و امنیت به وجود آمده در کشور مرهون شهادت، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی عزیزانی همچون شماست که درخدمت نظام و جامعه هستند.

استاندار گیلان گفت: امروز بر خود می‌بالیم که کشور عزیزمان در قیاس با سایر کشورهای همسایه و خاورمیانه، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی حل مشکل اقتصادی و بهبود وضعیت اقتصادی مردم را عاملی موثر در کاهش ناهنجاری دانست و ادامه داد: به هر میزان که بتوانیم مشکلات اشتغال جامعه را حل کنیم و وضعیت معیشت و اقتصادی مردم را بهبود ببخشیم و خدمات بهتری را در عرصه‌های مختلف از جمله گردشگری و تجارت ارائه دهیم؛ مطمئناً شاهد کاهش ناهنجاری‌ها در جامعه خواهیم بود.

نجفی حل مشکل اشتغال را از جمله اولویت‌های استان دانست و از تشکیل کارگروه حمایت از تولید در شهرستان‌ها خبر داد و گفت: امیدواریم با تشکیل این کارگروه و بررسی و حل مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی، شاهد ایجاد اشتغال در استان باشیم.

ابراهیم قائدرحمتی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان نیز در این نشست به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در نیروی انتظامی پرداخت و تقویت اقتصادی و توسعه استان را در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز