خبرگزاری کار ایران

سرپرست امور اجتماعی استانداری گیلان اعلام کرد:

آمادگی اداره کل امور اجتماعی استانداری در کمک به راه اندازی کلنیک کنترل خشم

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۴۲۰

به گفته رنجکش برای کاهش خشم باید روحیه نشاط در جامعه افزایش یابد.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان نسبت به کمک برای راه اندازی کلنیک کنترل خشم در گیلان اعلام امادگی کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکش در جلسه طرح ایجاد کلینیک خشم در کلان شهر رشت افزود: تولید خشم به عوامل مختلفی برمی گردد که نیازمندیم با شیوه‌های مختلف آن را کنترل کنیم.

وی اظهار داشت: کنترل روان پریشی اجتماعی نیازمند یک حرکت ملی است. همه دستگاه‌های اجرایی، متخصصین و مردم باید وارد عمل شوند.

به گفته وی استان گیلان از جمله استان‌هایی است که به دلیل مشکلات بیکاری و عوامل دیگر از آسیب‌های جدی در حوزه پایین آمدن آستانه تحمل افراد برخورداراست به طوری‌که وجود آمار درگیری‌های فردی در این استان نگران کننده است.

وی یادآور شد: تلاش سازمان‌های مسئول باید هدفمند باشد و در این میان باید زمینه‌های همگرایی دستگاه‌های اجرایی را بیشتر فراهم کرد.

رنجکش با تاکید بر آسیب‌شناسی عوامل مختلف تولید خشم و خشونت در جامعه خواستار مشارکت متخصصان در این زمینه شد.

وی اظهار داشت: هر پدیده ناهنجار اجتماعی باید با برنامه ریزی کنترل شود و زمینه‌های بروز آن را باید شناسایی و مهار کرد.

در این جلسه که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد، سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از آمادگی این اداره کل در کمک به راه اندازی کلینیک کنترل خشم و هر اقدامی که می‌تواند در حوزه پیشگیری از آسیب‌ها اثر بخش باشد، خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز