خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت رشت:

داعش منفور ملت مردم است

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۳۶۰

دنیای اسلام گرفتار بازیچه سردمداران کشورهای غربی شده است و اعتلاف علیه داعش به دلیل اقتدار مقاومت اسلامی در منطقه است.

امام جمعه موقت رشت گفت: داعش منفور ملت مردم است.

به گزارش ایلنا از رشت، غلامرضا شفیعی‌زاده ظهر امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به ضرورت پرداختن به موضوع ولایت فقیه اظهار کرد: ولایت فقیه موتور محرکه انقلاب اسلامی است.

وی ایران اسلامی را خاستگاه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: وجود حکومت، حاکم و قانون از ضرورت‌های جامعه است.

خطیب موقت رشت با اشاره به اینکه هر جامعه‌ای نیاز به قانون دارد، تصریح کرد: جامعه بدون قانون دچار هرج و مرج و از هم‌گسیختگی می‌شود و با وجود قانون در مسیر صحیح حرکت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دنیای غرب خود را به نفهمی زده است، خاطرنشان کرد: صبر و حوصله مردم ایران حدودی دارد و نمی‌گذارند حقوق ملی جمهوری اسلامی ایران پایمال شود.

شفیعی‌زاده یادآور شد: به آنها توصیه می‌کنم از فرصتی که ملت ایران در اختیار شما گذاشته استفاده کنید این ملت از تحریم و جنگ نمی‌ترسند اگر چه شما حقه‌بازی می‌کنید اما مردم و مسئولان ما روی تعهد خود هستند.

وی درباره ایجاد داعش توسط غرب افزود: دنیای اسلام گرفتار بازیچه سردمداران کشورهای غربی شده است و اعتلاف علیه داعش به دلیل اقتدار مقاومت اسلامی در منطقه است.

خطیب موقت رشت متذکر شد: کشورهای غربی اذعان دارند حزب‌الله لبنان و حماس در غزه دارای اقتدار هستند و در قلب مردم جای دارند اما داعش منفور مردم است.

وی افزود: داعش را ایجاد کردند که نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه کاهش پیدا کند اما نفوذ ایران در منطقه در بین مردم کشورهای منطقه بیشتر شده است.

شفیعی‌زاده با بیان اینکه پس از یک قرن جشن ولایت غدیر در یمن برگزار شده است، خاطرنشان کرد: داعش اکنون بلای جان دنیای غرب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز