خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان:

۲۸ هزار شغل در گیلان ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۸۴

بانک صادرات، سیاست پرداخت نکردن تسهیلات را دنبال می‌کند و امیدواریم مدیر جدید این موضوع را جبران کند.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان از ایجاد ۲۸ هزار و ۸۴۵ نفر شغل از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدحسین اصغریان در جلسه کارگروه اشتغال و صنعت گیلان با انتقاد از سیاست مدیر گذشته بانک صادرات استان اظهار کرد: سیاست مدیر قبلی بانک صادرات گیلان پرداخت نکردن تسهیلات بود و مدیر جدید پذیرش طرح‌ها را آغاز کرده اما هیچکدام به مرحله انعقاد قرارداد نرسیده است.

وی ادامه داد: اعلام این موضوع که افراد معرفی شده به بانک دارای چک برگشتی هستند و معوقات بانکی دارند، منطقی نیست و چگونه می‌شود بانک رفاه با ۷۹ درصد و بانک سپه با بیش از ۵۰ درصد افراد معرفی شده، به انعقاد قرارداد برسد اما تمام افراد معرفی شده به بانک صادرات دارای مشکل هستند.

اصغریان با بیان اینکه موضوع مطرح شده از طرف بانک صادرات گیلان پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: بانک صادرات سیاست پرداخت نکردن تسهیلات را دنبال می‌کند و امیدواریم مدیر جدید این موضوع را جبران کند.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان در ادامه از ایجاد ۲۸ هزار و ۸۴۵ نفر شغل از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد و بیان کرد: دستگاه‌های مختلف برای ایجاد اشتغال تلاش کردند اما اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد وارد نشده است.

وی وارد کردن اطلاعات افراد شاغل جدید در سامانه رصد را گسترده عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی در مورد مذکور تنبلی می‌کنند و مطمئن هستم اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه‌ها دو برابر آمار اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز