خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره ورزش گیلان خبر داد:

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۰۲۹

در هفته تربیت بدنی و ورزش، یکی از برنامه‌های ویژه، تبیین دیدگاه‌های راهبردی ورزش گیلان در خطبه‌های نماز جمعه استان است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: در هفته تربیت بدنی و ورزش، بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود رهنما با اعلام این خبر افزود: با مشارکت هیئت‌های ورزشی و هدایت راهبری مدیران ورزش و جوانان در شهرستان‌های استان گیلان، بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی وورزشی را برای هفته گرامیداشت تربیت بدنی و ورزش تدارک دیده‌ایم.

وی اظهار کرد: حضور در مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های بلند و ملکوتی حضرت امام(ره)، برپایی گردهمایی و جشنواره‌ها و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

رهنما ادامه داد: البته عمده برنامه‌های فرهنگی و ورزشی گیلان در هفته تربیت بدنی و ورزش، به گردهمایی‌ها و جشنواره‌هایی مربوط می‌شود که در کنار ورزش و توجه به تامین سلامت جسمی، نشاط و شادابی روحی و روانی جامعه را نیز مد نظرداشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان بیان کرد: هفته تربیت بدنی موقعیتی است که می‌توان با تبلیغات محیطی گسترده، فضای عمومی جامعه را بیش از پیش به ورزش همگانی معطوف کرد.

وی خاطر نشان کرد: در هفته تربیت بدنی و ورزش، یکی از برنامه‌های ویژه ما تبیین دیدگاه‌های راهبردی ورزش گیلان در خطبه‌های نماز جمعه استان خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین شرکت در برنامه‌های مختلف سیمای مر کز گیلان و مصاحبه با خبرگزاری‌های استان نیز از محوری‌ترین فعالیت‌های حوزه مدیریتی ورزش استان است و در کنار این فعالیت‌ها، مشارکت مسوولان ورزش استان در جشنواره‌های بومی و محلی در شهرستان‌ها نیز از الویت‌های ویژه این هفته است.

در تقویم ایران از ۲۶ مهر ماه تا دوم آبان ماه، هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز