خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت نوین بافان پرنگ:

معافیت‌های قانونی سازمان منطقه آزاد انزلی در موفقیتم تاثیرگذار بود

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۷۴۳

شرکت «نوین بافان پرنگ» منطقه آزاد انزلی، صادرکننده نمونه کشور شد.

مدیرعامل شرکت نوین بافان پرنگ گفت: بهره گیری از مزایا و معافیت‌های قانونی و حمایت‌های سازمان منطقه آزاد انزلی در دست یابی عنوان صادرکننده بر‌تر به کشورهای اروپایی، موثر بود.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، شرکت نوین بافان پرنگ که در این منطقه مشغول به فعالیت تولیدی است، در هفدهمین مراسم سالروز ملی صادرات ایران، به عنوان صادرکننده نمونه کشور انتخاب و مدیرعامل این شرکت از سوی معاون اول رئیس جمهور مورد تقدیر قرار گرفت.

احمد طاهری، مدیرعامل شرکت نوین بافان پرنگ، با بیان اینکه با کسب ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار درآمد ارزی از طریق صادرات و رسیدن به بیشترین میزان صادرات در میان تولیدکنندگان صنعت نساجی و پوشاک، به مقام صادرکننده نمونه کشور نائل آمدیم، گفت: وزیر محترم صنعت معدن تجارت در این همایش با تقدیر از تلاش‌های شرکت نوین بافان پرنگ بدلیل رسیدن به این میزان صادرات، خواستار توجه سایر تولیدکنندگان به بالابردن کیفیت و بازاریابی صحیح شد.

وی درآمد ارزی کسب شده از سوی شرکت خود را ناشی از صادرات به کشورهای اروپایی اعلام و افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، درآمدهای ارزی این شرکت تا پایان سال جاری به مرز ۱۰ میلیون دلار بالغ خواهد شد.

طاهری حوزه تخصصی فعالیت شرکت نوین بافان پرنگ را پوشاک خردسالان تا رده سنی ۱۶ سال بیان داشت و گفت: این شرکت با ثبت برند ROOH(روح) در اروپا، از سال ۸۵ در منطقه آزاد انزلی شروع به فعالیت نموده، که طی گذشت ۵ سال از زمان حضور در عرصه صادرات، میزان صادرات به بیش از ۲۰ میلیون دلار رسیده است.

مدیرعامل شرکت نوین بافان پرنگ با بیان اینکه بهره گیری از مزایا و معافیت‌های قانونی و حمایت‌های سازمان منطقه آزاد انزلی در دست یابی به این مهم، موثر بوده، اضافه کرد: تلاش‌های رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان و همکارانشان به منظور رفع مشکلات بخش صنعت و تولید منطقه آزاد انزلی نتیجه داده و ما شاهد کمک‌های مناسب سازمان در حوزه‌های اعمال مزایا و قوانین و حمایتهای معنونی و اشتغالزایی بوده‌ایم.

وی از اشتغالزایی شرکت متبوع خود برای۸۰۰ نفر از نیروهای بومی منطقه خبر داد و گفت: گسترش واحدهای فروش از رشت و تهران به سایر نقاط کشور و توسعه خطوط تولید و افزایش صادرات از برنامه‌های آینده شرکت نوین بافان پرنگ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز