خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار ماسال:

مصرف قلیان یک معضل و آسیب اجتماعی پنهان شده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۷۹۵

امروزه شاهد آن هستیم که نوجوانان و جوانان به طور نگران‌کننده‌ای از قلیان استفاده می‌کنند.

معاون فرماندار ماسال با بیان اینکه در سال‌های دور استفاده از قلیان مختص سن‌های بالا بود، گفت: متاسفانه این مواد مخدر به یک معضل و آسیب اجتماعی پنهان تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا از ماسال، اسماعیل قاسمی، در جلسه مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: در سال‌های دور استفاده از قلیان مختص سن‌های بالا بود، در صورتی که امروزه شاهد آن هستیم که نوجوانان و جوانان به طور نگران‌کننده‌ای از این ماده مخدر استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروزه قلیان به عنوان یک معضل و آسیب اجتماعی پنهان تبدیل شده است، افزود: متاسفانه با تبلیغات نادرست در این زمینه آن را بی‌ضرر و غیر قابل اعتیاد معرفی کرده‌اند و اکثر جوانان و نوجوانان به آن روی آورده‌اند.

معاون فرماندار ماسال با بیان اینکه مضرات قلیان از سیگار خیلی بیشتر است، گفت: قبح استفاده از قلیان در بین جوانان و نوجوان و دختر و پسر از بین رفته و همگی آزادنه از آن استفاده می‌‎کنند.

قاسمی تصریح کرد: مسئولان مربوطه باید با آموزش‌های مستمر در زمینه مضرات قلیان بین جوانان و نوجوانان تبلیغ کنند و مانع گرایش آن‌ها به قلیان شوند.

وی خاطرنشان کرد: باید با اعمال قانون سخت، جلوی مصرف قلیان در پارک‌ها، رستوران‌ها و سفره خانه‌های سنتی و اماکن عمومی را گرفت تا موجب افزایش مصرف قلیان در عموم مردم نشود.

معاون فرماندار ماسال با بیان اینکه با افزایش امکانات ورزشی و تفریحی می‌توان جوانان را از مصرف قلیان دور کرد، اظهار کرد: با تشویق جوانان به ورزش کردن، تحصیل علم و تهذیب نفس می‌توان موجبات رشد وارتقاء شخصیت آنان را فراهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز