خبرگزاری کار ایران

از امروز تا ۸ آبان ۹۳؛

نمایشگاه گروهی عکس «الفما» در رشت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۷۹۸

۳۴ اثر ۱۱ عکاس گیلانی در نمایشگاه عکس گروهی «الفما» به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه گروهی عکس از آثار عکاسان فعال استان گیلان با عنوان «الفما» از امروز سوم آبان در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت برپا می‌شود.

ه گزارش ایلنا از رشت، رضا ثقتی، با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه به همت گروهی از عکاسان فعال استان گیلان و با همکاری انجمن عکس شهرستان رشت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: سپهر نصیحت گر، محمد صالح‌زاده، شایان اجلالی، میلاد جعفریان، وحید قربانی، عابد خانی، حسن جوری، سعید ابراهیم خانی، مسعود ثبوتی، رضا صدفی و بهنام عشقی اسامی ۱۱ نفر عکاسی است که ۳۴ اثر از آن‌ها در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

ثقتی گفت: این نمایشگاه با مقدمه‌ای از داریوش پاسخی در ۴ بخش با عناوین نگاه، درد، چشم انداز و من؟ برگزار خواهد شد.

عکس‌های شرکت کننده در این نمایشگاه همگی توسط استاد کریم ملک مدنی از اساتید برجسته عکاسی انتخاب شده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان خاطر نشان کرد: نمایشگاه عکس الفما از شنبه، ۳ لغایت ۸ آبان ۹۳، در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت پذیرای علاقمندان به هنر عکاسی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز