خبرگزاری کار ایران

با حضور فعالان صنعت و معدن؛

انتخابات انجمن‌های تخصصی صنایع همگن گیلان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۹۱۳

بهره‌مندی فعالان عرصه تولید و تجارت از ظرفیت تشکل‌های تخصصی به عنوان حامیان بخش خصوصی مورد تاکید وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

انتخابات هیئت مدیره پنج انجمن تخصصی صنایع همگن گیلان با حضور فعالان عرصه صنعت و معدن این استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مسئول دبیرخانه مشترک سازمان صنعت و معدن و تجارت و تشکل‌های صنعتی، معدنی و تجاری گیلان، صبح امروز در انتخابات هیئت مدیره انجمن‌های تخصصی صنایع همگن اظهار کرد: این انتخابات پس از انجام فراخوان عمومی با هماهنگی‌های به عمل آمده و با همکاری مشترک سازمان و خانه صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شده است.

افشین سروش، انجمن‌ها را شامل صنایع سازندگان قطعات خودرو، صنایع چوبی و سلولزی، صنایع نساجی، فرآورده‌های بتنی و صنایع پلاستیک عنوان کرد و گفت: انتخابات این انجمن‌ها با حضور فعالان هر حوزه به صورت جداگانه برگزار شده است.

وی بهره‌مندی فعالان عرصه تولید و تجارت از ظرفیت تشکل‌های تخصصی به عنوان حامیان بخش خصوصی را مورد تاکید وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای تشکیل و تأسیس گروه‌های صنعتی فاقد انجمن تخصصی صنایع همگن در حال انجام است.

این مسئول اضافه کرد: به‌زودی زمان برگزاری انتخابات آن‌ها از طریق سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت و رسانه‌ها به اطلاع فعالان تولید و صنعت می‌رسد.

وی کاهش تصدی دولت، ترویج و حمایت از تشکل‌های تخصصی صنعتی و معدنی و مشارکت واحدهای تولیدی در اداره امور مرتبط با حوزه فعالیت خود را از اهداف انجمن‌های تخصصی صنایع همگن ذکر کرد.

سروش تصریح کرد: ایجاد و گسترش کمی و کیفی تشکل‌های تولیدی و تجارتی و خدماتی مربوط به آن‌ها، هدایت و تمرکز ظرفیت‌های موجود را از دیگر اهداف انجمن‌ها برشمرد.

وی یادآور شد: به‌کارگیری توانمندی و ظرفیت‌های موجود برای انجام بهینه امور مربوط به تولید و آتی تشکل‌های تولیدی و صادراتی و وارداتی برای ایفای نقش مؤثر‌تر و مفید‌تر در راستای توسعه و پایداری تولید و تجارت از جمله اهداف انجمن‌ها است.

مسئول دبیرخانه مشترک سازمان صنعت و معدن و تجارت و تشکل‌های صنعتی، معدنی و تجاری گیلان، دفاع از حقوق صنعتگران و معدن‌کاران، ایجاد کارآمدی در تولید ملی و تجارت داخلی و خارجی، توسعه اقتصادی استان و کشور و توسعه و تقویت تشکل‌های اقتصادی را از جمله مهم‌ترین اهداف این سازمان در تشکیل انجمن‌های تخصصی صنایع همگن عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز