خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید استان گیلان خبر داد:

ساماندهی ۹۷ درصد از گلزارهای شهدا در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۴۸۴

علیرغم تمام تلاش‌های انجام شده تاکنون ۱۵ گلزار با ۴۲ مزار ساماندهی نشده که با کمک و سعی و تلاش همه عوامل تا پایان سال جاری به اتمام می‌‎رسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از ساماندهی بیش از ۹۷ درصد از گلزارهای شهدای گیلان خبر داد و گفت: دو درصد دیگر در دست اقدام و یک درصد ساماندهی نشده است.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد اسماعیلی، با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی گلزارهای متبرک شهدا در گیلان اظهار داشت: استان گیلان یک هزار و۲۸۳ گلزار متبرک شهدا و شش هزارو ۸۸۳ مزار دارد.

وی افزود: تاکنون یک هزار و۲۴۷ گلزار یعنی بیش از ۹۷ درصد از گلزار‌ها ساماندهی شده که دو درصد در دست اقدام و یک درصد ساماندهی نشده است.

اسماعیلی تصریح کرد: با توجه به دستور موکد مقام معظم رهبری مبنی بر رضایتمندی خانواده‌های شهدا در ساماندهی گلزار‌ها و همچنین لزوم ایجاد مرکز فرهنگی و ایجاد فضایی مناسب جهت برگزاری مناسبات مختلف و با عنایت به درخواست‌های مکرر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اجرای محصور کردن گلزارهای شهدا رشت و انزلی در دستور کار است.

وی در خصوص وضعیت فعلی گلزارهای استان، نیز بیان کرد: اقدامات و پیشنهادات لازم جهت اتمام کار ساماندهی کلیه گلزارهای استان ارائه شده و تلاش برای اتمام کار ساماندهی گلزارهای باقیمانده تا پایان سال جاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی با تامین اعتبارات لازم از سوی استانداری موثر شود.

اسماعیلی اذعان کرد: علیرغم تمام تلاش‌های انجام شده تاکنون ۱۵ گلزار با ۴۲ مزار ساماندهی نشده که با کمک و سعی و تلاش همه عوامل تا پایان سال جاری به اتمام می‌‎رسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال ۹۲ مبلغ ۱۳هزار و ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی جهت ساماندهی گلزارهای شهدا توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هزینه شد، اظهار کرد: در سالجاری مبلغ پنج هزار و ۸۰۰ میلیون ریال در این خصوص در نظر گرفته شده که با توجه به توافق انجام گرفته در قالب اعتبارات استانی پرداخت می‌شود.

در سال جاری تاکنون کل اعتبار مصوب استانی پروژه‌های ساماندهی گلزارهای شهدا مبلغ ۱۴ هزار و ۵۰۵ میلیون ریال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز