خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

تکلیف نهایی کارخانه سیمان لوشان مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۷۱۰

عملیات مطالعاتی و اجرایی تغییر ساختار خط تولید این کارخانه برای تولید سایر محصولات صنعتی از مصوبات دیگر نشست استاندار گیلان با رئیس بنیاد مستضعفان کشور بود.

استاندار گیلان از تشکیل یک کارگروه جهت تعیین تکلیف نهایی کارخانه سیمان لوشان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در نشست با سعیدی کیا، رئیس بنیاد مستضعفان کشور در تهران، در مورد سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان بحثو تبادل نظر شد.

سعیدی کیا نیز در این نشست تأکید کرد: با همکاری مسئولان به‌ویژه پشتیبانی استاندار، بنیاد می‌تواند گام‌های بلندتری در توسعه استان گیلان بردارد.

نجفی در پایان این نشست گفت: باتوجه به مشکلاتی که تردد کامیون‌های سیمان گیلان سبز دیلمان برای راه‌های منتهی به این کارخانه ایجاد کرده بود بنیاد مستضعفان تعهد کرد کل سیمان مورد نیاز جهت اصلاح و تعریض این راه‌ها را بصورت رایگان برای رفاه مردم تأمین کند.

وی افزود: تشکیل کارگروهی جهت تعیین تکلیف نهایی کارخانه سیمان لوشان و آغاز عملیات مطالعاتی و اجرایی تغییر ساختار خط تولید این کارخانه برای تولید سایر محصولات صنعتی از مصوبات دیگر نشست با رئیس بنیاد مستضعفان کشور بود.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: این بنیاد همچنین با تعرفه یک قطعه زمین ۴۰۰ هکتاری در رودبار نسبت به احداثباغ زیتون سرمایه گذاری می‌کند.

وی ادامه داد: ایجاد یک واحد دامداری صنعتی ۳۰۰۰ رأسی در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار نیز از توافقات دیگر با بنیاد مستضعفان بود.

در این نشست همچنین مقرر شد صدور سند مالکیت در اراضی متعلق به بنیاد مستضعفان تا سقف ۲۵۰ مترمربع بدون پرداخت هرگونه وجهی توسط روستائیان گیلانی که این زمین‌ها را از گذشته در اختیار داشتند انجام و در مورد عرصه‌های مازاد بر ۲۵۰ مترمربع براساس مصوبه هیئت امنای این سازمان تصمیم گیری شود.

در این نشست معاون برنامه‌ریزی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و روسای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز