خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد گیلان تاکید کرد:

ضرورت توجه به رفع مشکلات دانشجویان و نظارت هر چه بیشتر بر خوابگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۲۰۲

یکی از نکاتی که می‌تواند مورد توجه معاونان دانشجویی واحدها و مراکز آموزشی قرار گیرد، ارائه خدمات بهتر درمورد رفع مشکلات دانشجویان و نظارت هر چه بیشترآنان بر خوابگاه‌ها با توجه به شروع فصل سرد است.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بر ضرورت توجه به رفع مشکلات دانشجویان و نظارت هر چه بیشتر بر خوابگاه‌هاتاکید کرد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی میرابراهیمی امروز در چهاردهمین جلسه مشترک معاونان آموزشی و دانشجویی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و سرور و سالار شهیدان در واحد این شهرستان، هفتمین روز درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله مهدوی کنی را به همه عموم به ویژه جامعه دانشگاهی تسلیت گفت.

وی با بیان اینکهحادثه کربلا نقشه راه و جهت‌گیری به سوی کمال است افزود: ایام محرم، ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) است.

میرابراهیمی با تاکید بر تکریم اهل بیت(ع) در این ماه و زنده نگه داشتن عاشورا ادامه داد: همیشه باید محبت اهل بیت(ع) در دل‌ها زنده نگه داشته شود.

وی امام حسین(ع) را متعلق به تمام دوران‌ها دانست و گفت: امام حسین(ع) ویژه زمان خود نیست و در هر دوره‌ای الگو است.

این مسئول با بیان اینکه امام حسین(ع) هرگز تشنه قدرت نبود، خاطرنشان کرد: احیای دین مبین اسلام، اصلی‌ترین هدف قیام امام حسین(ع) بود و درس مهم دیگر قیام عاشورا آزادگی و حریت است.

وی با اشاره به اینکه امام(ع) در پاره‌ای از سخنان خود خواستار آزادمردی و آزادگی همه مردم شده است، یادآور شد: این آزادگی به معنای همراه مظلوم بودن و علیه ظالم قیام کردن است.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، در بخش دیگری از سخنانش، خواستار تلاش مدیران جهت اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی شد و گفت: احساس مسئولیت مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی در این خصوص ستودنی است و مدیران با تلاش مضاعف خود باید در جهت تعالی دانشگاه و ارائه راهکارهای مناسب کوشا باشند.

به گفته وی در حال حاضر، ظرفیت بالای اعضای هیئت علمی و فضای مناسب آموزشی، فرصت جذب دانشجویان را دراین دانشگاه افزایش خواهد داد.

میرابراهیمی، با تأکید بر داشتن حسن خلق کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است و جایگاه مردم در این دانشگاه، به عنوان ولی نعمتان انقلاب، مشخص و مقدس است.

وی تصریح کرد: خدمت به دانشجویان در رأس امور دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد و باید مورد توجه کلیه شاغلان دانشگاه در همه سطوح باشد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان،توجه معاونان دانشجویی به ارائه خدمات بهتر به دانشجویان را مهم دانست و تأکید کرد: یکی از نکاتی که می تواند مورد توجه معاونان دانشجویی واحدها و مراکز آموزشی قرار گیرد، ارائه خدمات بهتر درمورد رفع مشکلات دانشجویان و نظارت هر چه بیشترآنان بر خوابگاه ها با توجه به شروع فصل سرد است.

گفتنی است، در ادامه معاونان آموزشی و دانشجویی واحدها و مراکز آموزشی حاضر در جلسه، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

در این جلسه محمد صادق یحیی پور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صومعه سرا، نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و خیرمقدم به شرکت کنندگان، گزارش مبسوطی از روند فعالیت های اجرایی این دانشگاه ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز