خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی فومن خبر داد:

پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به مشاغل خانگی

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۰۱۷

مشاغل بسته‌بندی عسل، پرورش مرغ و بوقلمون، تولید قارچ، ابریشم، گاو شیری و پروار و… می‌توانند تسهیلات مذکور را دریافت کنند.

مدیر جهاد کشاورزی فومن گفت: با تلاش مسئولان کشوری میزان پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به ۱۵ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش ایلنا از فومن، علی ابراهیم‌زاده با اشاره به تلاش مسئولان کشور برای تحقق فرمایش‌های مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و استفاده از تولیدات داخلی اظهار کرد: براساس تفاهمنامه چهارجانبه بین وزارت جهاد کشاورزی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق مهر امام رضا(ع) و سازمان فنی و حرفه‌ای مقرر شده تا برای مشاغل خانگی تسهیلاتی با سود چهار درصد و بازپرداخت سه ساله در نظر گرفته شود.

وی میزان این تسهیلات برای هر نفر را ۱۵ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: پرداخت تسهیلات برای شرکت‌ها به صورت پشتیبان ۱۰۰ میلیون تومان است.

مدیر جهاد کشاورزی فومن درباره مشاغلی که مشمول دریافت تسهیلات مذکور گفت: بسته‌بندی عسل، پرورش مرغ و بوقلمون، تولید قارچ، ابریشم، گاو شیری و پروار و… می‌توانند تسهیلات مذکور را دریافت کنند.

وی اعتبار اولیه پرداخت تسهیلات در فومن را ۱.۵ میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: اینگونه طرح‌ حمایت‌ها می‌تواند موجب رونق‌بخشی و توسعه مشاغل خانگی شود و سهم بزرگی در کاهش بیکاری کشور داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز