خبرگزاری کار ایران

حدادعادل:

ائتلاف آمریکا با دیگر کشورها علیه داعش یک حرکت نمایشی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۰۲۵

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ائتلاف کشورها به رهبری دولت آمریکا برای مبارزه با داعش یک حرکت نمایشی است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ائتلاف کشورها به رهبری دولت آمریکا برای مبارزه با داعش یک حرکت نمایشی است.

به گزارش ایلنا از رودسر، غلامعلی حدادعادل شامگاه پنجشنبه در مراسم هفدهمین یادواره امام جمعه فقید شهرستان رودسر و فرزندان شهیدش، درباره وقایع مربوط به عراق و سوریهاظهار کرد: این کشورها می‌خواهند از این طریق، سیطره خود را بر منطقه حکمفرما کنند.

وی محرم را مدرسه‌ای خواند که می‌توان از آن درس‌های بزرگی آموخت و گفت: انقلاب اسلامی، الهام گرفته از حماسه حسینی است و در طول ۳۵ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد، این نهضت با عاشورا و مکتب امام حسین حفظ شده است.

وی نمونه‌ای از این موضوع را دفاع جانانه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس خواند و ادامه داد: فرزندان این ملت، با الگوگیری از قیام حضرت سیدالشهدا(ع)، از دین و انقلاب دفاع کردند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست دشمنان بیافتد.

حدادعادل درس‌های نهضت عاشورا را بسیار بزرگ دانست و امامت، ولایت، بصیرت، جوانمردی و فداکاری را از جمله این درس‌ها ذکر کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس یکی از درس‌های مهم عاشورا را امر به معروف و نهی از منکر عنوان و تصریح کرد: قیام امام حسین در راستای احیای همین فریضه الهی بود.

وی با اشاره به قیام امام حسین(ع) برای برپایی حکومت عدل و دین افزود: جامعه با استقرار حکومت دینی، اصلاح می شود و این، درس امامت و ولایت است.

حدادعادل بصیرت را یکی دیگر از درس‌های مهم نهضت کربلا خواند و ادامه داد: اینکه رهبر معظم انقلاب بر ضرورت بصیرت تاکید دارند، این است که ما بتوانیم در فضای غبارآلود، حق را از باطل تشخیص دهیم.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز