خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان در دیدار با معاون رئیس جمهور خواستار شد؛

اختصاص فوری اعتبارات لازم برای جبران خسارت سیل در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۶۴۵

بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب هفته گذشته، ۱۲۰ میلیارد تومان به گیلان خسارت وارد کرد.

استاندار گیلان در نشست با معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در مورد مناطق سیل زده گیلان، خواستار اختصاص فوری اعتبارات لازم برای جبران خسارت سیل در این استان شد.

به گزارش پایگاه ایلنا از رشت، محمد علی نجفی در دیدار با معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوردر تهران با ارائه گزارشی از میزان خسارات مناطق سیل زدهٔ استان اختصاص فوری اعتبارات لازم برای جبران این خسارات و کمک به مردم آسیب دیده را خواستار شد.

استاندار گیلان همچنین در همین زمینه با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور دیدار کرد.

نماینده عالی دولت هفته گذشته برای جبران خسارت‌ها، نامه‌هایی به وزیر کشور و معاون برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئییس جمهور نیز نوشته است.

بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب، هفته گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان به گیلان خسارت وارد کرد.

نجفی پنجشنبه گذشته نیز از مناطق سیل زدهٔ لنگرود بازدید کرد.

بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب به بیش از ۵۰۰واحد مسکونی، ۵کیلومتر راه اصلی وابنیه فنی محور رشت لاهیجان، ۳۰کیلومتر راه روستایی، تاسیسات آب شرب روستایی، ۳۰دهنه پل روستایی و۴۰کیلومتر کانال‌های دفع آب‌های سطحی در شهر‌ها آسیب وارد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز