خبرگزاری کار ایران

در ۱۳ آبان؛

اجتماع عاشورائیان استکبارستیز گیلان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۶۶۲

اجتماع باشکوه «عاشورائیان استکبارستیز» در سراسر استان و در شهر رشت، رأس ساعت ۱۰ صبح روز عاشورا در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) این شهر برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای از برگزاری اجتماع عاشورائیان استکبارستیز این استان در ۱۳ آبان ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت تقارن روز ۱۳ آبان با روز عاشورا عنوان کرد: امروز ما امتی بیدار و استوار و ایستاده در برابر تلاطم ناپایدار ظلم و ستم هستیم و در سایه‌سار عاشورا و محرم سیدالشهدا(ع) تمام روزهای ما را به یوم‌الله سیزدهم آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز تحقق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» مبدل می‌کنیم و پرافتخار‌ترین مدال مبارزه را بر تارک ولایت پیشه‌گان نقش می‌بندیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه بیانیه خود آورده است: ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه گیلان برای شرکت در مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) و گرامیداشت یوم‌الله سیزدهم آبان، به اطلاع می‌رساند که اجتماع باشکوه «عاشورائیان استکبارستیز» در سراسر استان و در شهر رشت رأس ساعت ۱۰ صبح روز عاشورا در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت برگزار می‌شود.

این شورا از مردم گیلان خواست با حضور در این مراسم معنوی ضمن تجدید عهد با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب اسلامی به ثبت برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز