خبرگزاری کار ایران

امام جمعه آستارا تاکید کرد:

نهادینه شدن فرهنگ حسینی(ع) از دوران کودکی در جامعه

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۶۷۸

حجت الاسلام حافظ نیا، شهید حسین فهمیده را شایسته‌ترین الگو برای نوجوانان خواند.

امام جمعه شهرستان آستارا گفت: فرهنگ حسینی(ع) باید از دوران کودکی و از سطح مدارس در افراد جامعه نهادینه شود.

به گزارش ایلنا زا آستارا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا با بیان این مطلب افزود: یکی از پیام‌هایی که حضرت قاسم(ع) به همه ما به ویژه نوجوانان و جوانان داد، این بود که برای دفاع از ولایت سن و سال مهم نیست و اگر لازم باشد باید همه شهید شوند تا راه ولایت و امامت زنده و اسلام برای همیشه جاودانه باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه مدارس و مراکز علمی در اشاعه فرهنگ حسینی(ع) نقش مهمی دارند، اضافه کرد: اشاعه این فرهنگ نباید صرفا به یک زمان خاص اختصاص یابد چرا که اگر این فرهنگ در جامعه ما نهادینه شود کشور از بسیاری معضلات اجتماعی رهایی می‌یابد.

حجت الاسلام حافظ نیا شهید حسین فهمیده را شایسته‌ترین الگو برای نوجوانان خواند و اظهار کرد: شهید فهمیده نمونه بارز نوجوانی است که با اقتدا به حضرت قاسم(ع) نارنجک به کمر بست و به خاطر پاسداری از اسلام و انقلاب به میدان مبارزه با دشمنان رفت و در این راه نیز به شهادت رسید.

امام جمعه آستارا در ادامه تاکید کرد: دانش آموزان باید ضمن فراگیری علم، دشمن‌شناس نیز باشند و با شناخت توطئه‌ها، دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذارند.

وی گفت: دانش آموز با بصیرت در دنیا و آخرت سعادتمند است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز