خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان خبر داد؛

آماده‌باش نیروهای اورژانس در تاسوعا و عاشورای حسینی

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۸۹۴

رئیس مرکز مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی گیلان از آمادگی نیروهای اورژانس در تاسوعا و عاشورای حسینی در گیلان خبر داد.

جمشید محمدی، رئیس مرکز مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی گیلان، از آمادگی کامل نیروهای امدادی اورژانس در تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، وی با اشاره به اعلام آمادگی اورژانس گیلان در ایام سوگواری ابا عبداله الحسین(ع) اظهار کرد: با توجه به ایام سوگواری ابا عبداله الحسین(ع)، اورژانس گیلان در این ایام آماده ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم شریف است.

محمدی با اشاره به آماده باش کامل پرسنل عملیاتی و ستادی اورژانس پیش بیمارستانی گیلان یادآور شد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه ۸۰ دستگاه آمبولانس در روز تاسوعا و عاشورا در میادین اصلی و پر تردد به همراه تیم کادر پزشکی برای ارائه خدمات پیش بیمارستانی آماده هستند.

وی افزود: همچنین استقرار آمبولانس‌ها در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی و برون شهری استان و نیز استقرار آمبولانس حین حرکت دسته‌های عزادارای، در تقاطع‌ها و میادین اصلی شهر از مهم این فعالیت‌ها است.

محمدی در خاتمه با آرزوی قبولی این عزاداری‌ها گفت: در این دو روز در صورت نیاز به خدمات فوریت‌های پزشکی آماده ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی هستیم و در صورت نیاز به استقرار اورژانس۱۱۵، آماده استقرار نیروهای خود نیز هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز