خبرگزاری کار ایران

با پیگیری پلیس آگاهی گیلان؛

قاتل زن کارمند در رودسر دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۷۶۶

زن ۲۹ ساله قاتل به قتل همکارش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری قاتل زن جوان در رودسر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد فلاح‌کریمی در نشست انتظامی استان، چگونگی دستگیری قاتل کارمند زن جوان یکی از اداره‌های دولتی در رودسر را تشریح کرد.

وی با اشاره به اینکه با قتل دختر جوان رودسری، کارآگاهان پلیس استان موضوع را بلافاصله پیگیری کردند، افزود: ماموران با بررسی شواهد و مدارک در صحنه قتل متوجه شدند که این زن ۲۷ ساله بر اثر ضربات جسم سخت به سر فوت کرده است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی گیلان، کارآگاهان آگاهی با تحقیقات همه‌جانبه پلیس، سرانجام پس از حدود دو هفته، سرنخی از همکار خانم مقتول به دست آورده و وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه زن ۲۹ ساله قاتل به قتل همکارش اعتراف کرد، گفت: این زن دلیل قتل همکارش را اختلافات شخصی در ساعات پایانی وقت اداری عنوان کرد.

فلاح‌کریمی افزود: این زن اعتراف کرد که با ضربات آچار همکار خود را به قتل رسانده و ضمن برداشتن لوازم شخصی مقتوله، با تلفن همراه وی چند پیامک به خانواده مقتوله مبنی بر اینکه برای انجام کاری به رشت رفته است، ارسال کرده بود.

وی تصریح کرد: آلت قتل در منزل متهمه و لوازم شخصی مقتوله نیز در مرکز بازیافت زباله کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

گفتنی است، در ۱۵ مهرماه امسال جسد زن جوان کارمند و در آستانه ازدواج یکی از اداره‌های دولتی رودسر کشف و به پلیس آگاهی گزارش شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز