خبرگزاری کار ایران

با سرمربیگری مسعود رهنما؛

تیم ملی کاراته ایران قهرمان جهان شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۳۲

تیم ملی کاراته ایران با نتیجه سه بر دو آلمان را شکست داد تا برای اولین بار عنوان قهرمانی جهان را کسب کند.

سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: تیم ملی کاراته ایران با هدایت مسعود رهنما، مربی گیلانی قهرمان جهان شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سعید علیپور با اعلام این خبر اظهار کرد: در جریان بیست و دومین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان که یکشنبه شب در آلمان پایان یافت، تیم ملی کاراته ایران با سرمربیگری «مسعود رهنما» قهرمان جهان شد.

وی اظهار کرد: بر این اساس، تیم ملی کاراته ایران در بخش کومیته(مبارزه) تیمی، با غلبه برابر همه رقبای خود برای اولین بار عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: در دیدار نهایی کومیته تیمی، «مسعود رهنما» مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان و سرمربی تیم ملی کاراته، تیم ایران را با ترکیب سعید احمدی، بهمن عسگری، ایمان سنچولی، سجاد گنج زاده و ذبیح اله پورشیب به مصاف تیم آلمان میزبان مسابقات فرستاد که در نهایت تیم ملی کاراته ایران با نتیجه سه بر دو آلمان را شکست داد تا برای اولین بار عنوان قهرمانی جهان را کسب کند.

سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: تیم ملی کاراته ایران علاوه بر کسب مدال طلای کومیته تیمی، دو مدال نقره توسط حمیده عباسعلی و ذبیح اله پورشیب و دو مدال برنز توسط کاتای تیمی بانوان و مهسا افسانه کسب کرد.

علیپور اضافه کرد: در بیست و دومین دوره رقابت های کاراته قهرمانی بزرگسالان جهان، زبده ترین کاراته کاران کشورهای مختلف جهان از چهارشنبه هفته گذشته در شهر برمن آلمان با هم به رقابت پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز