خبرگزاری کار ایران

بازرس سازمان صنعت و معدن گیلان خبر داد:

شناسایی ۱۸۳ مورد تخلف کارخانه‌های شالیکوبی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۰۰۷

عمده این تخلفات شامل گران فروشی، عدم صدور فاکتور و عدم درج قیمت اعلام شد.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از شناسایی ۱۸۳ مورد تخلف کارخانه‌های شالیکوبی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد درویش کردار با اشاره به لزوم رعایت نرخ‌های مصوب تبدیل شلتوک به برنج سفید توسط کارخانه‌های شالیکوبی گفت: با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان جهاد کشاورزی و اتحادیه شالیکوبان در قالب گشت‌های مشترک، یک هزار و ۱۴۵ واحد شالیکوبی در سطح استان مورد بازدید می‌دانی قرار گرفت.

وی افزود: در طرح گشت و نظارت بر فعالیت کارخانه‌های شالیکوبی ۱۸۳ واحد متخلف شناسایی شدند و پرونده تخلف آن‌ها به ارزش بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

درویش کردار عمده این تخلفات را شامل گران فروشی، عدم صدور فاکتور و عدم درج قیمت عنوان کرد و افزود: شهروندان گیلانی در صورت مشاهده هرگونه تخلف مانند گرانفروشی، عدم درج قیمت بر روی کالا، کم فروشی و تقلب، عدم صدور فاکتور فروش، فروش اجباری و… می‌توانند موارد را به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز