خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه وشهرسازی آستارا خبرداد:

آزادسازی حریم راه آستارا - تالش

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۰۱۸

ساخت و ساز‌ها غیرمجازدر حریم راههای آستارا شبانه انجام می‌شود.

رئیس اداره راه وشهرسازی آستارا گفت: بیشتر ساخت و ساز‌ها در حریم راه‌ها با سازه‌های سبک ودر خارج از وقت اداری، تعطیلات و به صورت شبانه انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، بی‌نیاز از آزادسازی حریم راه آستارا – تالش خبرداد و گفت: این عملیات آزادسازی با دستور قضایی رفع تجاوز شد.

وی اضافه کرد: افرادی بصورت غیرقانونی و بدون اخذ مجوزهای لازم از اداره راه و شهرسازی اقدام به احداثیک باب مغازه در بزرگراه آستارا - تالش کرده بودند که با صدور اخطار واجرای احکام قضایی با حضور نیروهای انتظامی وعوامل راهداری رفع تجاوز شد و بنای غیرمجاز تخریب شد.

وی با تاکید بر حفظ حریم راه‌ها ورعایت مقررات ساخت وسازهای مجاور راه‌ها خاطر نشان کرد: افزایش شعاع دید موثر رانندگان و باز بودن حاشیه راه‌ها، از عوامل ارتقاء ایمنی راههاست که ساخت وسازهای غیر مجازحاشیه راه‌ها بویژه در بزرگراه‌ها این امر را با چالش مواجه می‌کند.

بی‌نیاز، با تاکید بر لزوم اجرای قوانین و مقررات ایمنی راه‌ها خاطر نشان کرد: بیشتر ساخت و ساز‌ها در حریم راه‌ها با سازه‌های سبک ودر خارج از وقت اداری، تعطیلات و به صورت شبانه انجام می‌شودکه بافعالیت گشت‌های راهداری سازه‌های غیرمجار درحریم راه شناسایی و پس از طی مراحل قانونی با همکاری نیروی انتطامی و دادگستری اعمال قانون صورت می‌گیرد.

وی افزود: بر اساس قانون ایمنی راه‌ها، هرگونه ساخت و ساز در حریم قانونی راه با اخذ مجوز از اداره کل راه و شهرسازی استان امکان پذیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز