خبرگزاری کار ایران

سازمان بسیج حقوقدانان گیلان برگزار می کند؛

همایش «ماهواره در آئینه حقوق و اخلاق» در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۲۷۶

مهلت ارسال مقالات تا ۵ آذر ماه امسال و زمان برگزاری همایش ۱۲ آذر است.

همایش «ماهواره در آئینه حقوق و اخلاق» با هدف بررسی آسیب‌های ماهواره در زندگی، ۱۲ آذر با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سازمان بسیج حقوقدانان به مناسبت سالروز تصویب قانون اساسی و روز بسیج حقوقدانان همایشی تحت عنوان «ماهواره در آئینه حقوق و اخلاق» برگزار میکند.

هدف از برگزاری این همایش جمع آوری نظریات و تحلیل‌های پژوهشگران در ارتباط با تاثیر و نقش ماهواره در زندگی شهروندان و بررسی آثار مترتب فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی، حقوقی و امنیتی آن در جهت تنویر افکار عمومی در ارتباط با آسیبهای پدیده ماهواره است.

ماهواره و نقش آن در اعتقادات دینی و مذهبی، طلاق، حجاب و بی‌حجابی، خشونت اجتماعی، تکالیف نهادهای عمومی در پیشگیری از آسیب‌های ماهواره‌ای، ارتکاب جرایم اخلاقی و… از جمله محورهای این همایش است که علاقمندان می‌توانند نظرات و مقالات خود را به دبیرخانه این همایش واقع در رشت، ابتدای شهرک امام خمینی(ره) ساختمان بسیج اقشار، طبقه سوم، بسیح حقوقدانان استان گیلان ارسال و یا شخصا مراجعه کنند.

گفتنی است، مهلت ارسال مقالات تا ۵ آذر ماه امسال و زمان برگزاری همایش ۱۲ آذر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز