خبرگزاری کار ایران

شهردار چاف و چمخاله خبر داد:

رنگ آمیزی و چراغانی بلوار چمخاله به گالشگلام

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۶۸۶

مدیریت یکپارچه شهری یکی از مهم‌ترین بحث‌هایی است که تحقق نیافتن این مسئله باعثمی‌شود شهر‌ها متحمل خسارات سنگینی شوند.

شهردار چاف و چمخاله از رنگ آمیزی و چراغانی بلوار چمخاله به گالشگلام لنگرود خبر داد.

به گزارش ایلنا از لنگرود، محمد دانش شکیب شهردار چاف و چمخاله لنگرود اظهار کرد: مدیریت یکپارچه شهری یکی از اصلیترین موضوعاتی است که در جلسات شورای‌عالی استان‌های کشور مطرح می‌شود و اعضای این شورا‌ها دلایلی محکم برای لزوم محقق شدن این مسئله بیان می‌‌کنند.

شهردار چاف و چمخاله افزود: مدیریت یکپارچه شهری یکی از مهم‌ترین بحث‌هایی است که تحقق نیافتن این مسئله باعثمی‌شود شهر‌ها متحمل خسارات سنگینی شوند.

شکیب اظهار امیدواری کرد که دولت جدید رویکرد مناسب‌تری نسبت به دولت گذشته برای تحقق مدیریت یکپارچه یا هماهنگ شهری در پیش بگیرد.

وی ادامه داد: هرچقدر مدیریت یکپارچه شهری دیر‌تر محقق شود، خسارت بیشتری به شهر وارد می‌شود و این در حالی است که به گفته وی با مدیریت یکپارچه شهری از یک سو دولت چابک‌تر شده و هزینه‌ اداره شهر‌ها کاسته می‌شود و از سوی دیگر نمایندگان مردم در شورا‌ها پویا‌تر می‌شوند.

شهردار چاف و چمخاله در پایان رنگ آمیزی و چراغانی بلوار چمخاله به گالشگلام را از برنامه‌های نزدیک شهرداری چاف و چمخاله عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز