خبرگزاری کار ایران

مسئول امور استانی ایمنی راه‌های کشور خبر داد:

تشکیل جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۷۶۸

جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های گیلان، سومین جمعیت مردمی در سطح کشور است.

مسئول امور استان‌های جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های کشور از تشکیل جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها در گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، دوستعلی قاسمی در مراسم گرامیداشت دهه ایمنی راه‌ها با اعلام خبر فوق اظهار کرد: جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های گیلان سومین جمعیت مردمی در سطح کشور است.

وی افزود: جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها به عنوان یک نهاد مردمی در راستای جلب مشارکت مردمی و در جهت بهبود وضعیت ایمنی تردد در راه‌ها و ارتقاء فرهنگ ترافیکی با هدف بهره‌مندی از دانش وتجربه اعضای آن شکل گرفته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: تشکیل این جمعیت در کنار اقدامات موثر در بخش‌های دولتی نظیر راه و حمل و نقل جاده‌ای می‌تواند در ارتقاء فرهنگ ایمنی در جامعه نقش بسیار تاثیرگذاری داشته باشد.

مسئول امور استان‌های جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های کشور اطلاع رسانی درباره وضعیت ایمنی کشور و تلاش در جهت تغییر نگرش‌ها در جامعه و حساس نمودن افکار عمومی و مسئولان با ایجاد باورهای ملی نسبت به کاهش حوادثرانندگی را از جمله هدف‌های مهم تشکیل جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها برشمرد.

قاسمی تصریح کرد: مسئولیت‌های ما در قبال کاهش حوادثجاده‌ای سنگین است و باید بپذیریم که وضعیت وقوع حوادثرانندگی در حال حاضر بحرانی است و باید آن را در حد یک دغدغهٔ ملی ببینیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز