خبرگزاری کار ایران

در بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن عنوان شد:

کسب رتبه نخست شرکت تالک ایرانیان در مسابقات تولید قوطی نوشابه‌های گازدار آسیا

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۲۱۴

تالک ایرانیان در شرایط کنونی اقتصادی یک کارخانه بی نظیر است. به زودی تسهیلات سرمایه در گردش به این شرکت پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت تالک ایرانیان گفت: شرکت تالک ایرانیان در مسابقات تولید قوطی نوشابه‌های گازدار در آسیا رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت تالک ایرانیان در جریان بازدید علی‌اشرف افخمی، مدیرعامل بانک صنعت و معدن و نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی، از این شرکت اظهار کرد: سال ۸۹ ایده تولید قوطی نوشابه‌های گازدار در کشور را اجرایی کردیم.

بابک تشکری دانش فنی تولید قوطی‌های آسان بازشو را از کشور ژاپن عنوان کرد و افزود: احداثکارخانه مذکور و ورود ماشین‌آلات در شرایط تحریم با همکاری بانک صنعت و معدن انجام شده است.

وی با بیان اینکه خط تولید قوطی‌های آلومینیومی آسان بازشو برای نخستین بار در خاورمیانه در گیلان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: تولید قوطی‌های آلومینیومی جزو صنعت سبز محسوب می‌شود.

تشکری از رتبه نخست شرکت تالک ایرانیان در مسابقات تولید قوطی نوشابه‌های گازدار در آسیا خبر داد و بیان کرد: سالانه ۱۵ هزار تن قوطی آسان بازشو در شرکت مذکور تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت تالک ایرانیان سرمایه‌گذاری اولیه این شرکت را ۷۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۵۵ میلیارد تومان توسط بانک صنعت و معدن تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تولید قوطی آلومینیومی آسان بازشو به پنج ماه زمان نیاز دارد، یادآور شد: تولید محصول مذکور نیازمند سرمایه در گردش است.

تشکری کارکنان را سرمایه‌های انسانی شرکت تالک ایرانیان خواند و اظهار کرد: دانش فنی قوطی آسان بازشو پس از ۸۰ سال در کشور بومی شده است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن نیز در این بازدید گفت: تکنولوژی بسته‌بندی کالا نسبت به سال‌های گذشته تفاوت بسیاری پیدا کرده است.

علی‌اشرف افخمی رویکرد هیئت مدیره بانک صنعت و معدن نسبت به توسعه کشور را مثبت عنوان کرد و افزود: نمی‌توانیم به وضع موجود قانع باشیم و واحدهای تولیدی کشور شایستگی توسعه را دارند.

وی با بیان اینکه سرمایه در گردش واحدهای تولیدی بزرگ تامین می‌شود، تصریح کرد: فعالیت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف صنعتی در بانک صنعت و معدن پایه‌گذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز