خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم رشت در مجلس:

تسهیل در سرمایه گذاری برای حل معضل بیکاری در گیلان ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۴۳۷

پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان گیلان را باید شناسایی و از توان افراد صاحب نظر در این راستا بهره جست.

نماینده مردم رشت در مجلس بر ضرورت تسهیل در سرمایه گذاری برای حل معضل بیکاری در گیلان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای رفع بیکاری و رونق اقتصادی در استان گیلان سرمایه گذاری باید تسهیل و روان سازی شود.

وی در نشست با مسئولان و سرمایه گذاران در رشت بر ضرورت اتخاذ راهکار‌ها و سیاست‌هایی برای رونق بخشی به روان سازی و تسهیل فضای کسب و کار در جامعه تاکید کرد.

وی اظهار داشت: دستیابی به اهداف و نقاط تحقق توسعه جز با حضور سرمایه گذاران برای تولید و عرضه خدمات و حمایت و تعامل همه جانبه محقق نخواهد شد بنابراین در تسهیل و روان سازی حضور سرمایه گذاران همگان باید تلاش کنند.

نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقوله بیکاری در استان گفت: با برنامه ریزی‌های دقیق و کار‌شناسی دستگاه‌های ذیربط و همچنین سرمایه گذاری موثر باید نرخ بیکاری در استان کاهش یابد و همگان شاهد رونق یافتن فضای کسب و کار و اشتغال جوانان باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رفع معضل بیکاری موجب نشاط اجتماعی می‌شود، افزود: ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در استان نیاز به عزم همگانی و برنامه ریزی اساسی دارد.

جعفرزاده تاکید کرد: با تفکر و همراهی جمعی باید تلاش شود تا عقب‎ ماندگی استان در بخش اقتصادی و سرمایه گذاری جبران شود.

وی همچنین با بیان اینکه تنها بیان مشکلات چاره ساز نیست بلکه باید در کنار بیان مشکلات و معضلات راهکار‌ها نیز اعلام شود، گفت: پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان گیلان را باید شناسایی و از توان افراد صاحب نظر در این راستا بهره جست.

نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه یکی از دغدغه‎‌های اصلی جامعه اشتغال و معیشت است، افزود: مسئولان با برنامه ریزی و شناسایی پتانسیل‌های استان برای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری بیشتر تلاش کنند.

وی در ادامه به سال فرهنگ و اقتصاد اشاره کرد و یادآور شد: فرهنگ یکی از مهم‌ترین مقوله ‎‌ها و جزو ابزارهای مهم انسانی است.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز