خبرگزاری کار ایران

مدیر کل جدید بنیاد شهید گیلان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۹۳۵

«ابراهیم طاهرنژاد» به عنوان مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان معرفی شد.

مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، صبح امروز، در نشست قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور استاندار، معرفی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در نشست سردار محسن انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، و حجت الاسلام و المسلمین ابطحی، مدیر کل بازرسی این نهاد، با دکتر نجفی، استاندار گیلان، با قدردانی از زحمات احمد اسماعیلی، «ابراهیم طاهرنژاد» به عنوان مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان معرفی شد.

استاندار گیلان در این نشست با اشاره به سابقه درخشان مردم گیلان در فرهنگ ایثار و شهادت گفت: گیلانیان به رغم محدودیت وسعت سرزمینی و جمعیت کمتر در دوران دفاع مقدس حماسه آفرین شدند و این حماسه آفرینی افتخاری ارزشمند برای این استان محسوب می‌شود.

دکتر نجفی با اشاره مقام دوم استان گیلان در ساماندهی گلزار شهداء در کشور به ساخت مرکز فرهنگی و محصور شدن گلزار شهدای رشت اشاره کرد و گفت: گلزارهای شهدا مکانی برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و تسریع در ساخت این مرکز از خواسته‌های ما است.

استاندار گیلان با بیان اینکه حل دغدغهٔ اشتغال استان همواره مد نظر وی بوده است گفت: در این بخش اشتغال فرزندان شهداء و جامعهٔ ایثارگری نیز دارای اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده شهداء، ایثارگران، جانبازان و آزادگان تمام وجودشان را برای مردم و انقلاب و اسلام گذاشتند و ما نیز موظفیم در خدمت آنان باشیم.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این نشست با قدردانی از زحمات مدیر کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، مدیر کل جدید این بنیاد را از نیروهای باتجربه، خوب و فعال عنوان کرد که سابقهٔ فعالیت در گیلان را داشته است.

سردار انصاری، با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی مرکز فرهنگی و توان بخشی رشت از استاندار گیلان خواستار کمک به ساخت این مرکز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز