خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر خبر داد:

سرمایه گذاری ۸هزار میلیارد ریالی در حوزه گردشگری رودسر

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۹۰

فرماندار رودسر در نشست ستاد حمایت از فرصت‌های سرمایه گذاری از آمادگی بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های مختلف گردشگری در این شهرستان خبر داد.

«امیرجانبازی رودسری» با اعلام این خبر بیان کرد: برای اجرای طرح‌های حوزه گردشگری هشت هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی سرمایه گذاران داخلی و خارجی سرمایه گذاری انجام می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، وی، این طرح‌ها را شامل احداثحوضچه‌های پرورش ماهی، سایت پروازی، اتوبوس تفریحی، احداثباغ گل و گیاه، باغ پرندگان، رستوران‌های سنتی، هتل، مجموعه‌های ورزشی اعلام کرد.

وی ادامه داد: ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری بی‌تردید به روند اشتغال پایدار کمک شایانی خواهد کرد.

جانبازی رودسری به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این شهرستان در حوزه‌های مختلف بویژه گردشگری اشاره و با بیان این مطلب که رودسر به لحاظ برخورداری از مواهب الهی بستر مناسبی برای سرمایه گذاری دارد، افزود: در این زمینه ما از هیچ تلاشی در جهت حمایت از سرمایه گذاران دریغ نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: اگر در مسیر روند کار سرمایه گذاری خللی وارد شود ما نسبت به رفع آن مطابق با معیار‌ها و قوانین اقدامات لازم را به عمل خواهیم آورد.

وی این شهرستان را از لحاظ موقعیت گردشگری بسیار ممتاز خواندو اظهار کرد: امسال بویژه در ایام تعطیلات این شهرستان پذیرای خیل عظیمی از مسافران و میهمانان بوده و نسبت به مدت مشابه ۱۰۹درصد حضور گردشگر و مسافر را در خود داشته و از نظر اقامت نیز ۱۰۰درصد رشد داشته که همه این‌ها موید ایجاد زیر ساخت‌های مناسب گردشگری در منطقه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز