خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان خبر داد:

تقدیر از برترین های گروه های آموزشی دانشکده ها در هفته پژوهش

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۹۶۷

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان گفت: در هفته پژوهش امسال برترین های هر گروه آموزشی در دانشکده ها تشویق می شوند، همچنین نفرات برتر دانشکده ها جهت تجلیل در مراسم اختتامیه دانشگاه به معاونت پژوهشی دانشگاه معرفی می شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، میرحسینی اظهار کرد: هفته پژوهش و فناوری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از ۲۳ الی ۲۷ آذر ماه سال جاری با دو رویکرد، دانشجویی و هیات علمی در دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های هفته پژوهش در دانشکده ها گفت: هفته پژوهش امسال در دانشکده های دانشگاه گیلان با برنامه های مختلف سخنرانی، ارائه پوستر و کارگاه های آموزشی دانشجویی به تفکیک هر دانشکده برپا خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان برپایی نمایشگاه کتاب تخصصی لاتین، چندین کارگاه، با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه، کارآفرینان برتر استان و همچنین مدیران استانی را از برنامه های معاونت پژوهشی در این هفته عنوان کرد.

میرحسینی سخنرانی و همایش دانشجویی، نشست های علمی با حضور مهمانان ویژه، کارگاه های آموزشی، جلسات پرسش و پاسخ با حضور مدعوین خارج از دانشگاه، نمایشگاه تخصصی کتاب و معرفی پژوهشگران برتر هر گروه آموزشی را از جمله برنامه های دانشکده ها در هفته پژوهش عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه و تجلیل از پژوهشگران برتر با تقدیر از پژوهشگران برگزار خواهد شد تصریح کرد: انتخاب اساتید برتر دانشکده ها بر مبنای عملکرد پژوهشی در بازه زمانی ۱ مهرماه ۹۲ تا ۳۱ شهریورماه ۹۳ براساس داده های موجود در سامانه داده پردازی پژوهشی خواهد بود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان یادآور شد: برترین های هر گروه آموزشی در دانشکده ها تشویق می شوند، همچنین نفرات برتر دانشکده ها جهت تجلیل در مراسم اختتامیه دانشگاه به معاونت پژوهشی دانشگاه معرفی می شوند.

میرحسینی اضافه کرد: به ۳ نفر از برگزیدگان کل دانشگاه علاوه بر تقدیر، گرنت ویژه اعطا خواهد شد، همچنین برگزیدگان ویژه دانشگاه می توانند از انتخاب شده های سال قبل هفته پژوهش نیز باشند.

وی با بیان اینکه در دانشکده ها، اعضای هیات علمی که در سال گذشته، افتخاراتی برای دانشگاه داشته اند، حتی اگر در هفته پژوهش سال قبل نیز تقدیر شده باشند، تقدیر خواهند شد گفت: از پژوهشگران برتر در حوزه چاپ و انتشارات و ارتباط با جامعه نیز تقدیر بعمل خواهد آمد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان خاطرنشان کرد: از هر گروه آموزشی یک نفر دانشجو در دانشکده ها تقدیر بعمل خواهد آمد، چنانچه دانشکده ای دانشجوی تحصیلات تکمیلی با شرایط خاص داشته باشد به همراه اعضای هیئت علمی جهت تقدیر در مراسم اختتامیه دانشگاه به حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه معرفی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز