خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری گیلان هشدار داد:

گرایش و توجه عموم به شبکه‌های اجتماعی بیشتر از کتاب است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۸۶۱

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان نسبت به گرایش و توجه عموم به شبکه‌های اجتماعی بیشتر از کتاب هشدار داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد احمدی پور، اظهار کرد: انجام و عمل کار فرهنگی در جامعه، کار سخت و دشواری است.

وی با بیان اینکه بیشتر کارهای که می‌دانیم مهم است مورد غفلت قرار می‌گیرد گفت: هوا، زمین و… با توجه به اینکه می‌دانیم برای ادامه زندگی ما بسیار مهم است ولی باز موارد نگهداری از این مواهب را مورد غفلت قرار می‌دهیم و به نحوی تخریب می‌کنیم.

این مقام مسئول در ادامه اذعان کرد: کتاب و کتابخانه از جمله نعمت‌های است که انسان در جامعه امروز جهت افزایش دانایی و آگاهی خود در دسترس دارد ولی این نعمات مورد غفلت قرار می‌گیرد.

احمدی پور به پیشرفت ارتباطات و اطلاعات در کشور پرداخت و گفت: امروزه ارتباطات و اطلاعات با دسترسی به اینترنت و… وسیع شده است و بیشتر آگاهی‌ها از طریق ایتنرنت و شبکه‌های اجتماعی به مردم انتقال می‌یابد و ما باید تلاش کنیم شبکه‌های اجتماعی را قوی کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان تصریح کرد: گرانترین شبکه در جهان، شبکه‌های اجتماعی است و گرایش و توجه عموم به شبکه‌های اجتماعی بیشتر از کتاب است.

وی اذعان کرد: ما نیز در این راستا باید شبکه‌های ایجاد کنیم که نماد کتابخانه را داشته و کارکرد شبکه‌های اجتماعی را در قالب کتابخانه برای عموم ایجاد کنیم.

این مقام مسئول در ادامه به فضای مطالعه در کتابخانه‌ها اشاره کرد و افزود: مسئولان ذی ربط استان باید با همت و پشت کار فضای مطالعه را در گیلان افزایش دهند و فضاها را متناسب با رده سنی تعریف کنند.

احمدی پور گفت: ارتقاء فضای عمومی مطالعه در واقع افزایش دانایی و فرهنگ جامعه است و انتقال مفاهیم بهترین راه مطالعه، بهترین مکان، کتابخانه و بهترین وسیله افزایش دانایی، کتاب است.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز