خبرگزاری کار ایران

معاون هنری ارشاد اسلامی گیلان خبر داد:

برگزاری یادبود «مرتضی پاشایی» در سه شهر گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۷۱۶

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: یادبود «مرتضی پاشایی» در شهرهای رشت، لاهیجان و انزلی برگزار می شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: یادبود مرحوم مرتضی پاشایی در سه شهر گیلان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید وحید فخر موسوی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ارتباط با برگزاری کنسرت گذشته مرتضی پاشایی گفت: مرتضی پاشایی نسبت به استان گیلان و کنسرت هایش در این استان فرهنگی اهتمام ویژه ای داشت تا جایی که هر وقت موسسات فرهنگی و هنری از ایشان برای اجرا در استان دعوت به عمل می‌ آوردند، ایشان به دلیل علاقه خاصی که به مردم گیلان داشت، هیچ گاه جواب رد نمی داد.

فخر موسوی تصریح کرد: ‌ بنده به جهت اینکه مسئولیت مستقیم در صدور مجوز کنسرت ها در گیلان داشته و دارم، چندین بار با ایشان به صورت خصوصی نشست داشتم. مرحوم پاشایی از لحاظ اخلاقی بسیار محجوب و خوش اخلاق بودند.

البته این سخن را نه به واسطه اینکه اکنون در بین ما نیست بر زبان می آورم، بنده در زمان حیات ایشان همواره می گفتم که ایشان یکی از با اخلاق ترین خوانندگان موسیقی پاپ ما در ایران بود. ایشان سعی می کرد که شعرهای خوب و پر محتوایی را ارائه کند. در عرصه آهنگ سازی هم ایشان مهارت خاصی داشت. یکی از برنامه هایی که بر روی بنده تاثیر گذاشت، برنامه ای تلوزیونی به نام نواهای مذهبی بود. مهمان آن برنامه آقای کویتی پور مداح معروف ایران بود. کویتی پور می گفت: آهنگ های مرتضی پاشایی آهنگ های ماندگار است.

مسئول صدور مجوز کنسرت های گیلان گفت: ‌ قرار است که موسسات فرهنگی و هنری در روزهای آینده مراسم یادبود باشکوهی برای دوست داران این خواننده محبوب برگزار کنند. این مراسم تاکنون قرار شده که در شهرستان های رشت، انزلی و لاهیجان برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز