خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد:

افزایش اعتماد عمومی با اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۴۷۲

معاونت راهبردی براساس نظر مساعد دولت و پیگیری‌های وزیر بهداشت و همچنین وجود برنامه‌های نیمه‌کاره قول همکاری داده تا درلایحه بودجه سال ۹۴، بودجه سلامت به صورت ویژه دیده شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم آستانه در مجلس گفت: اعتماد افکار عمومی، اکنون در حوزه بهداشت و درمان بسیار افزایش داشته و عدم بودجه کافی دولت برای این امر آن را با چالش جدی مواجه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدحسین قربانی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه اولین زمزمه‌های طرح تحول نظام سلامت، سال گذشته در صحن علنی مجلس شنیده شد، گفت: اکنون بعد از بررسی‌های مجلس شورای اسلامی شاهد تغییر و تحول در حوزه سلامت هستیم.

نماینده آستانه اشرفیه با اشاره به در نظر گرفتن اهمیت برنامه تحول نظام سلامت در بودجه سال ۹۴ تصریح کرد: معاونت راهبردی براساس نظر مساعد دولت و پیگیری‌های وزیر بهداشت و همچنین وجود برنامه‌های نیمه‌کاره قول همکاری داده تا درلایحه بودجه سال ۹۴، بودجه سلامت به صورت ویژه دیده شود.

وی در ادامه افزود: حوزه بهداشت و پیشگیری در خانه‌های بهداشت، رساندن داروهای مورد نیاز بخصوص در حوزه روستایی، پزشک خانواده، تأمین منابع انسانی و تجهیز خانه‌های به‌ورزی در روستاها مهمترین عناوینی است که قول مساعدت داده شده تا در بودجه امسال مورد توجه قرار بگیرد.

قربانی با بیان اینکه پیگیری‌ها و نگرش مثبت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و همچنین کمیسیون تلفیق امسال می‌تواند بر تعیین میزان بودجه سلامت تأثیرگذار باشد، اظهار داشت: برای رسیدن به تمامی اهداف برنامه تحول نظام سلامت راه بسیار طولانی را در پیش داریم و امروز حرکت‌های خوبی انجام شده که باید استمرار پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: در نظر نگرفتن بودجه مناسب برای برنامه تحول نظام سلامت در بودجه سال ۹۴ استمرار آن را با مشکل روبرو خواهد کرد و اعتماد افکار عمومی را که اکنون در حوزه بهداشت و درمان بسیار افزایش داشته با چالش جدی مواجه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز