خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی خبر داد:

تصویب ۴ روش صادرات فرآورده‌های نفتی

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۶۱۰

صادرات شرکت‌های نفتی بخش خصوصی باید با مجوز وزارت نفت باشد.

مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی و نظارت بر حمل و نقل ستاد مرکزی قاچاق کالا از تصویب ۴ روش صادرات فرآورده‌های نفتی در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، قاسم خورشیدی امروز در نشست مشترک استان‌های گیلان، آذربایجان شرقی و اردبیل هم‌مرز با جمهوری آذربایجان به منظور اتخاذ رویه واحد برای طرح فرآورده‌های نفتی «باک پر کاروان حمل و نقل ترانزیتی» اظهار کرد: نیروگاه‌ها بزرگ‌ترین مصرف‌کننده سوخت مایع در کشور هستند.

وی از تحویل روزانه ۷۵ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی به شبکه نیروگاه‌های کشور خبر داد و افزود: نیروگاه‌ها یک‌سوم از تولید فرآورده‌های نفتی پالایشگاه‌های کشور را مصرف می‌کنند.

خورشیدی با بیان اینکه سوخت پایدار گاز طبیعی برای نیروهای کشور در سه ماه نخست سال ۹۴ تامین می‌شود، تصریح کرد: در مدت شش ماه آینده باید یک‌سوم از فرآورده‌های نفتی پالایشگاه‌ها به دلیل جایگزینی سوخت گاز نیروگاه‌ها را به بازارهای صادراتی عرضه کنیم.

مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی و نظارت بر حمل و نقل ستاد مرکزی قاچاق کالا به تصویب چهار روش صادراتی فرآورده‌های نفتی در کارگروه پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی اشاره کرد و گفت: مصوبات کارگروه مذکور قانونی بوده و برای دستگاه‌ها الزام‌آور است.

وی با اشاره به اینکه صادرات رسمی فرآورده‌های نفتی به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: صادرات شرکت‌های نفتی بخش خصوصی باید با مجوز وزارت نفت باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز